لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی جدید هالیوود در خانه برای فیلم‌برداری دوربین آیفون ۱۳

اپل ویدیوی جدیدی از مجموعه Shot On iPhone و هالیوود در خانه را طی همکاری با دو فیلم‌ساز، James Thronton و Dong Hoon Jun ساخته است. در این ویدیو ایده‌ای برای ساخت تصاویر تعقیب و گریز ماشین‌ها، ساخت مناظر جادویی از صحنه‌های مینیاتوری و سکانس‌هایی از فیلم‌های هیولایی مطرح می‌شود.

در بخش اول این ویدیو، ساخت سکانس‌های تعقیب و گریز به سبک فیلم‌های اکشن با استفاده از دوربین آیفون ۱۳ ساخته می‌شود. در این بخش از ماشین‌های کنترلی کوچک استفاده می‌شود تا در نماهای بزرگ تصاویری فوق‌العاده و هیجان‌آور ساخته شود. در طول این ویدیو، فیلم‌سازان روش‌هایی را برای ویرایش و ادیت ویدیو نیز به کار میگیرند.

بخش تعقیب و گریز با استفاده از نرم افزار iMovie در آیفون دستخوش ویرایش می‌شود و فیلتر بلاک‌باستر روی آن‌ها اعمال می‌شود تا صحنه‌های تعقیب و گریز اتومبیل‌ها جذابیت بیشتری پیدا کند. در این بخش قدرت فوق العاده دوربین آیفون ۱۳ در استبلایز کردن تصویر به خوبی دیده می‌شود.

در بخش دوم، فیلم‌سازان این ویدیو به سراغ ساخت تصاویری از یک منظره جادویی می‌روند. برای ساخت منظره جادویی، از وسایل و خوراکی‌هایی که در اطراف خانه و سوپرمارکت‌ها پیدا می‌شود استفاده کردند و یک صحنه مینیاتوری را برای برداشت ایجاد کردند. با استفاده از زوم و حالت سینماتیک تصاویر در فواصل دور دیده می‌شوند و به خوبی یک منظره جادویی به تصویر کشیده می‌شود.

در بخش سوم، با استفاده از قابلیت اسلوموشن و فیلتر Noir در دوربین آیفون ۱۳ صحنه‌های مینیاتوری امکان ساخت ویدیویی منحصر به فرد به سبک فیلم‌های هیولایی ایجاد شده است.

اپل تلاش دارد تا با ساخت ویدیوهایی از این دست توجه بسیاری از مخاطبین و کاربران علاقه‌مند به فیلم سازی را خود جلب کند و امکان ثبت تصاویری خاص را ایجاد کند. گفتنی است که اپل در تولید آیفون ۱۳ توجه ویژه‌ای روی تولید و بهبود دوربین سه گانه داشته است و به همین دلیل نیز ویدیوهای تبلیغاتی ویژه‌ای را برای معرفی قابلیت‌های فیلم‌برداری و عکس‌برداری این تلفن هوشمند منتشر کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420