لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵.۵ از طرف اپل منتشر شد

آی او اس ۱۵.۵ از طرف اپل منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند عرضه آی او اس ۱۵.۵ را آغاز کرده است و تمامی کاربرانی که دستگاه‌های پشتیبانی شده را در اختیار دارند می‌توانند این نسخه را دریافت کنند.

این نسخه جدید از آی او اس با تغییراتی ویژه در بخش پادکست، سرویس پرداخت Apple Pay، اپلیکیشن Home، یونیورسال کنترل، کارت اعتباری اپل همراه بوده است. اپل همچنین در توسعه این نسخه نزدیک به بیست باگ امنیتی در نسخه‌های پیشین را برطرف کرده است.

علاوه بر این، سرویس‌های پرداخت در این نسخه تغییر پیدا کرده است و از این پس کاربران می‌توانند در اپلیکیشن‌های اشتراکی خود از سرویس‌های پرداختی غیر از آنچه اپل به کاربران ارائه می‌دهد استفاده کنند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به جای استفاده از سرویس پرداخت اپل برای اشتراک نتفلیکس و اسپاتیفای از سرویس‌های پرداخت شخص ثالث استفاده کنند.

اپلکییشن پادکست در این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس تغییر پیدا کرده است و کاربران در آپدیت جدید می‌توانند امکان پاک کردن خودکار پادکست‌های قدیمی و شنیده شده را داشته باشند.

علاوه بر این در کد‌های این نسخه حضور Apple Classical References تایید شده است که البته اپل آن را در اختیار رابط کاربری عمومی این نسخه قرار نداده است.

اپل تا پیش از این سرویس‌ اشتراکی برای موسیقی‌های کلاسیک را خریداری کرده بود و تصمیم داشت تا به عنوان بخشی از سرویس اپل موزیک آن‌ها را آماده عرضه به کاربران کند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم داشته باشد تا در نسخه جدید بعد از آی او اس ۱۵.۵ این امکان را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که آی او اس ۱۵.۵ پایدارترین نسخه از سیستم عامل زیرشاخه‌ای آی او اس ۱۵ است که تاکنون عرضه شده است و نصب آن به کاربران توصیه می‌شود. شرکت اپل احتمالا پس از عرضه این نسخه، در ماه‌های آینده روند عرضه نسخه بتای آی او اس ۱۶ را آغاز می‌کند و پس از آن در سپتامبر سال جاری میلادی اقدام به عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل جدید می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420