لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل‌های ریفربیشد آیپد ایر نسل ۴ توسط اپل آماده فروش شد

مدل‌های ریفربیشد آیپد ایر نسل ۴ توسط اپل آماده فروش شد

اپل از روز گذشته فرایند فروش نسخه‌های ریفربیشد آیپد ایر نسل چهارم را آغاز کرده است. این محصول ابتدا در اکتبر ۲۰۲۰ عرضه شده‌ بود.

قیمت ریفربیشد آیپد ایر نسل چهار ۴۹۶ دلار با ۸۰ دلار تخفیف است که نسبت به نسخه‌های عادی و نو مقرون به صرفه‌تر هستند.

آیپد ایر ۲۰۲۰ دارای تراشه A14 بوده که از لحاظ عملکرد در جایگاه مناسبی برای کارهای مورد نیاز کاربران عادی، دانشجویان و افراد نیمه حرفه‌ای قرار دارد.

در حال حاضر اپل چندین رنگ و ظرفیت مختلف از این محصول را ارائه می‌دهد، گرچه موجودی انبار به مرور زمان نوسان خواهد داشت. گفتنی است که در شرایط کنونی ممکن است مدل‌های آیپد ایر نسل ۴ ریفربیشد در کنار مدل‌های قدیمی‌تر در فروشگاه ریفربیشد اپل فروخته ‌شوند.

همه آیپدهای ریفربیشد اپل با همان گارانتی یک ساله همانند دستگاه‌های جدید، دفترچه راهنما و اکسسوری‌های داخل جعبه فروخته می‌شوند.

گقتنی است که در شرایط کنونی نسخه‌های ریفربیشد آیپد ایر ۴ با موجودی محدود آماده عرضه به کاربران شده است و این موضوع ممکن است روی روند انتخاب کاربران تاثیربگذارد. همچنین لازم به ذکر است که نسخه‌های ریفربیشد رسمی شرکت اپل به صورت معمول تنها در برخی از کشورهای آماده فروش شده‌اند، با این حال ممکن است عامل‌های فروش رسمی یا غیررسمی محصولات اپل تصمیم به عرضه این محصولات در کشورهای دیگر و از طریق واردات آن از کشورهای دیگر بگیرند.

دستگاه‌های ریفربیشد از پروسه‌ای شامل آزمایش‌های خیلی دقیق، تعمیرات، بسته‌بندی و تمیزکاری عبور کرده که مشابه با دستگاه‌های جدید می‌شوند.

برخی دیگر از ویژگی‌های عمده آیپد ایر نسل ۴ افزایش پایداری عملکرد دستگاه، دکمه پاور دارای تاچ آیدی و تغییر کلی طراحی نسل به نسل‌های پیشین است.

محصولاتی که تحت پروسه ریفربیشد قرار می‌گیرند، قبلا توسط کاربر خریداری شده سپس به اپل بازگشت داده شده است. اپل طی فرایند دقیق و سختگیرانه‌ای این دستگاه‌ها را تعمیر و دوباره به فروش می‌رساند. قیمت این محصولات کمتر از قیمت قبل آن است و با تخفیف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373