لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک و آیپد ۲۰۲۴ مجهز به نمایشگر OLED سامسونگ خواهند بود

مک بوک و آیپد ۲۰۲۴ مجهز به نمایشگر OLED سامسونگ خواهند بود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی و تولید نمایشگرهای OLED مناسب برای مک بوک و آیپد ۲۰۲۴ است.

بر اساس گزارش وب سایت The Elec شرکت سامسونگ سفارش تولید این قطعات را از اپل دریافت کرده و حالا در تلاش برای تحویل آن‌ها به شرکت اپل است. اپل قرار است این قطعات را در سال ۲۰۲۴ از سامسونگ تحویل بگیرد و آن‌ها را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.

تا پیش از این مشخص شده بود که سامسونگ در حال آماده‌سازی برای تولید نمایشگرهای OLED برای آیپد‌ها است. با این حال مدیران شرکت اپل برای همکاری در این زمینه، توقع متفاوتی از سامسونگ داشتند و مشخص شد که اپل به دنبال نمایشگرهای OLED با سایز بزرگ‌تر برای محصولات خود است.

این موضوع نشان می‌دهد که اپلتصمیم دارد تا محصولی با نمایشگر بزرگ‌تر را آماده عرضه به بازار کند. این اطلاعات همچنین می‌تواند به عنوان مهرتاییدی از تصمیم شرکت اپل برای رونمایی و عرضه یک مک بوک تمام صفحه یا آیپد تاشو در نظر گرفته شود که شایعات آن هفته گذشته منتشر شده بودند.

در ادامه این گزارش آمده که شرکت سامسونگ در حال تولید نمایشگرهای OLED با سایز ۱۰.۸۶  اینچ برای آیپد‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۴ است. این نمایشگرها قرار بود در سال ۲۰۲۱ آماده تحویل باشند که البته به دلیل محدودیت‌های مختلف مربوط به تراشه نمایشگر، اپل تولید محصولات مبتنی بر این قطعات را به زمانی دیگر موکول کرد.

سامسونگ قرار است نمایشگرهای خود را با تراشه‌های سری T تولید کند که از سال ۲۰۲۳ در دستگاه‌های هوشمند آماده عرضه خواهند بود. اپل نیز از سال ۲۰۲۴ به بعد محصولات خود با نمایشگرهای مبتنی بر این فناوری را آماده عرضه به تمامی کاربران خواهد کرد.

اپل هر چند که در زمینه تراشه پردازشی همکاری زیادی با شرکت سامسونگ ندارد، اما برای توسعه و ساخت قطعات مربوط به نمایشگر همکاری رو به رشدی را پیش گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427