لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای ساخت سریال گودزیلا سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل برای ساخت سریال گودزیلا سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا روی ساخت سریال گودزیلا برای انتشار و پخش در سرویس اپل تی وی پلاس سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت به تازگی سفارش ساخت سریالی با موضوع مبارزه گودزیلا با یک تایتان را داده است و قرار است آن را آماده انتشار به صورت انحصاری در اپل تی وی پلاس کند. تا پیش از این فیلم گودزیلا در برابر کونگ توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که اپل در تلاش است تا محصولی از این فرانچیز را در سرویس اختصاصی استریم خود جای دهد.

بر اساس شایعات مطرح شده در وب سایت Apple Magazine شرکت اپل تصمیم دارد تا محتوایی مشابه با فیلم گودزیلا در برابر کونگ را به صورت سریال تولید کند و در حال حاضر در مراحل اولیه برای رایزنی در زمینه جمع‌آوری تیم، فیلم‌نامه و متصدیان ساخت فیلم است.

خرید اشتراک اپل تی وی پلاس با استفاده از گیفت کارت اپل

بر اساس این گزارش کریس بلک، قرار است در کنار مت فرکشن وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده بگیرد و این سریال تحت نظارت استودیو سیف‌هاوس آماده تولید خواهد شد. گفتنی است که در حال حاضر این شایعه توسط شرکت اپل و مقامات رسمی آن تایید نشده است و معلوم نیست که اپل تی‌ وی پلاس چنین سریالی را آماده عرضه به صورت انحصاری می‌کند یا خیر.

با این حال شرکت اپل در طول چند سال گذشته به وضوح نشان داده که تصمیم به همکاری با استودیوهای هالیوودی برای عرضه محتوای پرمخاطب در سرویس اختصاصی خود است. انتشار محتوای پردرخواست، به خصوص سریال‌های تلویزیونی از جمله مهم‌ترین برگ‌های برنده یک سرویس استریم به حساب می‌آیند و به نظر می‌رسد که شرکت اپل نیز در تلاش است تا محتوایی نظیر این مورد را آماده انتشار در سرویس اختصاصی خود کند.

تمایل بیشتر اپل برای ساخت سریال‌ها به شکست بزرگ بر سر فیلم گری‌هاوند باز می‌گردد که در آن زمان کاربران تنها برای تماشای این فیلم اشتراک اپل تی وی پلاس را فعال کردند و پس از آن نیز اشتراک بسیاری از آن‌ها تمدید نشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420