لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ مسابقه‌های تیمی Halo Infinite برطرف شد

باگ مسابقه‌های تیمی Halo Infinite برطرف شد

Halo Infinite یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ارائه شده برای کنسول ایکس باکس است. با انتشار این بازی و خوشحالی طرفداران آن، سر و کله باگ‌های بازی به خصوص در بخش چندنفره یا مسابقه های تیمی Halo Infinite پیدا شدند و اکنون با انتشار آپدیت جدید، احتمالا باگ‌های آن برطرف شده است.

شاید بهترین بخش بازی Halo Infinite بخش Big Team Battle باشد، بازی حماسی ۲۴ نفره که به گیمرها امکان می‌دهد با حداکثر ۱۱ نفر از دوستان خود در ایکس باکس، کلاود و ویندوز در کامپیوتر شخصی خود بازی کنند، اما این بخش از بازی پر از باگ بوده است و بسیاری از کاربران را به دردسر انداخته است. به‌تازگی 343 اینداستریز، یک پچ جدید برای رفع باگ‌ها ارائه کرده و در صدد بهبود اوضاع است.

این شرکت گفت که تغییراتی که در پچ سوم فوریه در بازی Halo Infinite ایجاد شده، بسیار ابتدایی و اولیه است و اشاره می‌کند که بهبودهای سرویس نامشخص بوده و بازیکنان باید به مسابقات کامل، سریع‌تر و پایدارتر دست یابند.

343 اینداستریز قبلا گفته بود که شاید این همان راه حل اساسی باشد که منتظرش بودیم. با استفاده از تله‌متری یا همان سنجش از راه دور در ژانویه، آپدیتی را ساختیم که به باور ما می‌تواند مشکل اساسی پلی‌لیست  Big Team Battle را برطرف کند. بعد از تایید و صدور گواهی‌نامه، آن را برای انتشار عمومی، احتمالا در سوم فوریه آماده می‌کنیم. این شرکت همچنین گفت که معلوم نیست این پچ، باگ‌ها را رفع کند، ضمن اینکه آن‌ها تصور می‌کردند که در ماه ژانویه این مشکل برطرف خواهد شد، ولی با تلاش فراوان به کار خود ادامه داده‌اند.

تغییراتی که در آپدیت جدید ایجاد شده شامل مواردی از جمله بهبود سرویس اجرای مسابقات برای BTB است و اینکه بازیکنان باید مسابقات را به طور کامل، سریع‌تر و پایدارتر پیدا کنند.

Scorpion Tanks و Wraiths بیشتر در نقشه‌های BTB ظاهر خواهند شد. اعضای Fireteam در مسابقه‌های تیمی Halo Infinite مجهز به رنگ Fireteam Marker انتخابی خواهند شد، اما ممکن است مسابقه را در سایر مناطق نقشه آغاز کنند.

لازم به ذکر است که این بازی در هشتم دسامبر (۱۷ آذر) برای کنسول ایکس باکس سری ایکس، اس، وان و PC عرضه شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420