لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با گران‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور آشنا شوید

با گران‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور آشنا شوید

هر چند که اپل قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای عرضه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در اپ استور تعیین کرده است، اما همچنان هیچ قانونی برای تعیین قیمت اپلیکیشن‌ها در این فروشگاه نرم افزاری وجود ندارد. در این مطلب با ۱۰ اپلیکیشن گران قیمت در اپ استور آشنا خواهید شد.

در بحث قیمت‌گذاری اپ استور، هیچ قانونی برای تعیین قیمت اپلیکیشن‌ها وجود ندارد، اپل صرفا تا ۳۰ درصد حق کمیسیون فروش اپلیکیشن‌ها را دریافت می‌کند و در بحث میزان قیمت‌ها دخالتی نمی‌کند و صرفا این موضوع را توافقی میان توسعه‌دهنده و کاربر می‌داند. در این میان وب سایت بیزینس اینسایدر لیستی از اپلیکیشن‌های گران قیمت در اپ استور را منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در این لیست، وب‌سایت بیزینس اینسایدر به ترتیب صعودی، گران‌ قیمت‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور را لیست کرده، با این حال در این مطلب لیستی خلاصه‌تر و به صورت نزولی برای شما آماده شده است.

گران قیمت‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور

VIP Black – قیمت: ۱۱۹۹.۹۹ دلار

وی آی پی بلک، اپلیکیشنی برای میلیونرها است. کاربران این اپلیکیشن، خدماتی VIP را از برخی شرکت‌های لوکس که شریک تجاری توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن به حساب می‌آیند دریافت می‌کنند. پس از نصب این اپلیکیشن، برای عضویت شما باید ثابت کنید که بیش از یک میلیون دلار دارایی دارید و در غیر این صورت درخواست شما لغو خواهد شد.

Lgnition – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن امکان دسترسی ریموت به کامپیوتر را از طریق آیفون‌ها فراهم می‌آورد. فرقی ندارد که کامپیوتر شما مک باشد یا از سیستم عامل ویندوز استفاده کند. این اپلیکیشن، صرفا امکان ریموت کنترلی را به شما می‌دهد که شاید معادل‌های رایگان آن بتوانند با کیفیتی بهتر این امکانات را برای شما فراهم آورند.

BarMax Bar Exam and MPRE Review – قیمت: ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن به صورت رایگان آماده ارائه شده است، اما تمامی قابلیت‌های آن پولی است و اگر بخواهید همه قابلیت‌ها را در اختیار داشته باشید، باید هزینه‌ای معادل هزار دلار یا معادل یک مدل پایه آیفون را پرداخت کنید. این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از فیدبک‌ افراد به امتحانات و نظرسنجی‌های انجام شده توسط کانون وکلای دادگستری را در خود جای داده است. گفتنی است که این اطلاعات در وب سایت رسمی کانون وکلای دادگستری با قیمت ۳ تا ۴ هزار دلار به فروش می‌رسد و این اپلیکیشن عملا در حال سرقت اطلاعات دارای ارزش مالی و فروش آن‌ها با قیمت کمتر در اپ استور است.

App.cach – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن اطلاعات و توضیحات کمی دارد و به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده آن نمی‌خواسته تا از عملکرد درست آن آگاه شوید. با این حال به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن می‌تواند برخی از تراکنش‌های مالی را انجام دهد.

CyberTuner – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن ادعا می‌کند که دقیق‌ترین کوک کننده پیانو در سراسر جهان است و تاکنون کمتر از ۶۰ نفر به آن امتیاز بسیار بالایی داده‌اند.

QSDDSTATS – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن برای افرادی است که معمالات مالی در دنیای فوتبال انجام می‌دهند. با استفاده از این اپلیکیشن‌، میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به تیم‌ها و بازیکنان یک فصل یا رویداد فوتبالی را مشاهده کنید.

Agro – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن برای کشاورزهای حرفه‌ای طراحی شده است و از طریق آن می‌توانید برخی از فرایندهای قانونی مربوط به کشاورزی در آمریکا را با سرعت بیشتری پیگیری کنید. این اپلیکیشن به شما در زمینه انجام مراحل قانونی کمک می‌کند.

MobiGage NDI – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

این اپلکیشن اطلاعات مربوط به قطعات و کارخانه‌های تولید کننده و اسمبل کننده محصولات مختلف را در خود دارد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید برای تولید یک محصول، گزینه مناسب برای انتخاب به عنوان شریک تجاری خود در سراسر دنیا را پیدا کنید.

Alpha Trader – قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار

با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید سیگنال‌های ویژه‌ای در بازار بورس جهانی به دست آورید و از آن طریق تصمیم به خرید یا فروش سهام شرکت‌های مختلف کنید. این اپلیکیشن اعلام کرده که بهترین سیگنال‌های ممکن را در خود جای داده است.

DDS GP Yes! – قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار

با استفاده از این اپلیکیشن دندان‌پزشکان می‌توانند روش درمان هر نوع بیماری دندانی را مشاهده کرده و از آن طریق یک یادآوری کلی پیش از اقدام به انجام هر کاری را داشته باشند.

The Alchemist SMS  – قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار

این اپلیکیشن اطلاعات کلی در مورد فلزات و آلیاژها را در خود جای داده و روش‌های مناسب برای استفاده از مواد بازیافتی و بازیافت فلزات را در خود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420