لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وجود ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ در یک تصویر تایید شد

وجود ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ در یک تصویر تایید شد

روز گذشته بود که شایعاتی در مورد احتمال تعبیه ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ مطرح شد و حالا تصویری از پنل نمایشگر مک بوک منتشر شده که این شایعه را تایید می‌کند.

یک اکانت دیگر با عنوان AnyTurtle999 در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصویری را از پنل پشتی مک بوک پرو منتشر کرده است. این تصویر توسط اکانت DuanRui در توییتر بازنشر شده است که نشان دهنده آن است که شرکت اپل در خط تولید محصولات جدید خود از پنل دارای ناچ برای مک بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده کرده است.

در این تصویر که به نظر می‌رسد به شکلی مخفیانه و با کیفیت نسبتا کم گرفته شده، مشخص است که پنل نمایشگر مک بوک جدید قرار است ۳۱۳ میلی‌متر عرض داشته باشد و دوربین فیس‌تایم نیز در بخش ناچ قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا برخی از قطعات سخت افزاری نظیر دوربین فیس‌تایم، میکروفن‌ها، سنسورهای نور محیط را در بخش ناچ قرار دهد.

وجود ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ در یک تصویر تایید شد

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit نیز به این تصویر واکنش نشان داده‌اند و اعلام کرده‌اند که شرکت اپل احتمالا با اعمال این تغییر طراحی تصمیم به ارائه فیس آیدی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ دارد. با این حال آنچه مشخص است این است که شرکت اپل تصمیم دارد تا تغییری ویژه در ابعاد و نسبت ابعادی نمایشگر مک بوک‌ها اعمال کند و این محصولات را با نسبت ابعادی نمایشگر ۱۶:۱۰ آماده تولید کند.

مک بوک پرو ۲۰۲۱ در حالی قرار است مجهز به ناچ و احتمالا تاچ آیدی شود که بسیاری از کاربران از همین حالا تمایل دارند تا این بریدگی از بالای نمایشگر تلفن‌های هوشمند آیفون حذف شود. با این حال شرکت اپل احتمالا از این طراحی خاص رضایت دارد و تصمیم دارد تا آن را به دستگاه‌های دیگر خود نیز گسترش دهد.

مک بوک پرو ۲۰۲۱ قرار است در جریان کنفرانس Unleashed که فردا شب برگزار می‌شود آماده رونمایی و عرضه به بازار باشد. این محصول احتمالا مجهز به تراشه M1X خواهد بود که نسخه‌ای بهبود یافته از تراشه M1 معرفی شده در سال ۲۰۲۰ است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420