لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۱ جدید ممکن است دارای ناچ باشد

مک بوک پرو ۲۰۲۱ جدید ممکن است دارای ناچ باشد

با وجود انتقادهای متعدد نسبت به وجود ناچ در تلفن‌های هوشمند آیفون، گزارش جدید از احتمال وجود ناچ در مک بوک پرو ۲۰۲۱ جدید حکایت دارد.

تصویری کانسپت از مک بوک پرو ۲۰۲۱ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که به احتمالات و شایعات وجود ناچ در مک بوک پرو ۲۰۲۱ دامن زده است. انتشار دهنده این تصویر ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از طراحی آیفون ۱۲ به بعد برای بازطراحی و ساخت مک بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده کند.

البته این شایعه در حالی منتشر شده که اکانت توییتری DuanRui نیز که معمولا اطلاعاتی ویژه در مورد برنامه‌های شرکت اپل برای محصولات آینده را منتشر می‌کند نیز این موضوع را صرفا «یک جوک بی‌مزه» عنوان کرده است و اعلام کرده که اپل به هیچ وجه از چنین طراحی ناکارامدی برای ساخت مک بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده نخواهد کرد. با این حال DuanRui بعدها در یک کامنت منتشر شده در Reddit ادعای خود را پس گرفته و اعلام کرده که گزارشی از زنجیره‌های تامین شرکت اپل به دست‌ آورده که نشان دهنده چنین موضوعی است.

این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که اپل قادر به قرار دادن مرزهای برابر در چهار طرف نمایشگر مک بوک پرو ۲۰۲۱ نشده و همین موضوع نشان دهنده آن است که حتی در صورت عدم صحت داشتن شایعه مربوط به تعبیه ناچ در مک بوک جدید، این محصولات با طراحی خاص در حاشیه نمایشگر مواجه خواهند بود که تا پیش از این در هیچ یک از مک بوک‌های شرکت اپل دیده نشده است.

در این میان ادعا شده که مک بوک پروهای امسال قرار است در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچ و با رزولوشن‌های به ترتیب ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ و ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ تولید و طراحی شوند. در این میان به نظر می‌رسد که هر دو نمایشگر دست کم فاقد ۷۴ پیکسل در بخش ارتفاع هر دو رزولوشن اعلام شده هستند که در صورت تایید نسبت ابعادی ۱۶ به ۱۰ می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل احتمالا یک ناچ را برای این محصولات مورد استفاده قرار داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت