لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا تعمیر اپل ویژن پرو امکان پذیر هست

آیا تعمیر اپل ویژن پرو امکان پذیر هست

ویژن پرو دستگاه هوشمند و جدید اپل است که با توجه به قفل های نرم افزاری مختلف و سخت آن، می توان به عنوان یک محصول با دسترسی های دشوار توصیف کرد، از این رو سوالی که پیش می آید این است که آیا تعمیر اپل ویژن پرو امکان پذیر هست؟
تمامی محصولات اپل از جمله مک بوک و آیپدهای اپل و همچنین گوشی های آیفون از سری محصولاتی هستند که تعمیر آنها کمی سخت و زمانبر است و طبق قوانین جدید حق‌ تعمیر خانگی در چندین ایالت آمریکا نیز کمک چندانی به تغییر این وضعیت نکرد.
طبق گزارش کانال یوتیوب phone repair guru با با زکردن و کالبد شکافی دو اپل ویژن مجزا مشخص شده که حتی قطعات دو اپل ویژن هم با هم متفاوت است و قطعات سخت افزاری یک اپل ویژن پرو در یک اپل ویژن پرو دیگر متفاوت است و این روند تعمیر این دستگاه را خیلی سخت می کند.
دلیل سختی تعمیر این دستگاه این است که هر یک از قطعات آن سریال مخصوص به خود را دارد و در صورت تعویض هر یک از قطعات با قطعات اصلی این ویژن پرو، هیچگاه این دستگاه به شکل قبل برنمیگردد.
گزارش Phone Repair Guru با ویدیو اخیر iFixit که ادعا می‌کرد هیچ‌یک از قطعات ویژن پرو قفل نرم‌افزاری ندارند متضاد است. ویدیو iFixit نیز نشان از سخت‌بودن کالبدشکافی دستگاه دارد و ظاهراً مشکل جابه‌جایی نمایشگر بین دو دستگاه ویژن پرو بیشتر به کالیبراسیون مربوط است و در هر حالی تعمیر ویژن پرو بسیار دشوار است.
باید منتظر بمانیم که ببینیم در آینده راهنمای مربوط به تعویض و تعمیرقطعات این دستگاه را اپل ارائه می دهد یا خیر.
قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از سه هزار و پانصد دلار برای مدل پایه شروع می‌شود که در مقایسه ‌با قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا از جمله کوئست ۳ بسیار گرانتر می باشد و به ‌نظر با توجه به سخت بودن تعمیر این دستگاه کاربر باید در نگهداری و استفاده از آن دقت زیادی داشته باشند.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعهر کنید:
Apple Vision Pro teardown reveals design and repair challenges

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420