لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا خرید مک استدیو اپل به صرفه است؟

آیا خرید مک استدیو اپل به صرفه است؟

Mac Studio کامپیوتری فوق العاده قدرتمند در عین جمع و جور بودن و قابل حمل بودن است. مک استدیو با داشتن پردازنده های قدرتمند گرافیکی خود می تواند اتصال به 4 نمایشگر را به طور همزمان پشتیبانی کند و همچنین اتصال تعداد زیادی از تجهیزات جهت کار حرفه و خلاقانه را از طریق پورت های تندربولت ممکن ساخته است.
اما در مورد به صرفه بودن یا نبودن خرید مک استدیو باید گفت که این دستگاه با شروع قیمت از 1999 دلار به بازار عرضه شده و با داشتن این قیمت یکی از گران ترین کامپیوتر های شخصی می باشد. از طرف دیگر در سال های اخیر با توجه به بکارگیری پردازنده های M1 Ultra و M1 Max و قابلیت های ویژه آن شامل موتور عصبی فوق العاده قدرتمند و CPU و پردازنده گرافیکی که همگی در یک تراشه یکپارچه جای گرفته است و سیستم خنک کننده منحصربفرد مک استدیو قیمت این دستگاه را نسبت به سایر کامپیوترها به بسیار بالا برده است.
اما اگر نیاز شما در حد پردازش های گرافیکی متوسط است می توانید مک مینی M2 Pro را جایگزین مک استدیو M1 Pro کنید، زیرا بیشتر ویژگی ها و قدرت عملکردی را داشته و از طرف دیگر قیمت پایین تری را نسبت به مک استدیو دارد.
در مقایسه این دو محصول باید گفت که مک مینی با امکاناتی نظیر CPU 10 هسته ای، GPU 16 هسته ای همانند مک استدیو و حافظه رم 16 گیگ و 1 ترابایت با قیمتی معادل 1999 دلار به بازار عرضه شده در حالی که مک استدیو با همین امکانات با قیمتی معادل 2300 دلار به بازار عرضه شده است، و قدرت هر دو محصول برای برآورده ساختن نیاز کاربر در یک حد هست.
مک مینی M2 pro قابلیت ارتقای رم تا ۳۲ گیگابایت را داشته، در حالی که مک استدیو M1 Pro حداکثر ۶۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند مک مینی M2 pro دارای چهار پورت USB 4 یا تاندربولت 4، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI با خروجی 8K و یک پورت اترنت است، این در حالی که مک استدیو M1 Pro فقط دارای سه پورت USB 4 یا تاندربولت 4 و یک پورت HDMI با خروجی K4 است. مک مینی M2 pro قابلیت اتصال به حداکثر سه نمایشگر خارجی را دارد، در حالی که مک استدیو M1 Pro فقط قابل اتصال به یک نمایشگر خارجی است.
اما باید به این نکته توجه داشت که اگر قدرت پردازشی نیاز دارید که بایستی دستگاهی با مشخصات سخت افزاری CPU 10 هسته و GPU 16 هسته ای نیاز دارید بهترین گزینه برای شما مک استدیو M2 Ultra است زیرا با داشتن CPU 20 هسته ای و GPU 48 هسته ای یک محصول کاملا بی رقیب برای برآورده ساختن نیاز کاربران حرفه ای به بازار عرضه شده و طیف تنوع حافظه و پردازنده در تراشه مک استدیو M2 Ultra بیشتر از سایر نسخه های مک استدیو و مک مینی هست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373