لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز کردن سریع کنترل سنتر روی مک یا آیپد با میانبرهای کیبورد

باز کردن سریع کنترل سنتر روی مک یا آیپد با میانبرهای کیبورد

کاربران مک می‌توانند با استفاده از میانبرهای روی کیبورد، کنترل سنتر را در مک او اس به سرعت باز کنند، همچنین می‌توان همین میانبرهای کیبورد را برای آیپد نیز به کار برد.

در صورتی که مکررا از قابلیت کنترل سنتر در مک او اس یا آیپد او اس استفاده می‌کنید، این مطلب را دنبال کنید. برای اجرای این ترفند جالب، از کلید fn/Globe استفاده کنید که در گوشه پایین سمت چپ روی کیبورد مک یا آیپد قرار گرفته است.

برای باز کردن کنترل سنتر روی مک، کلید FN + C را فشار دهید

به سادگی کلید globe/fn+C را روی مک فشار دهید تا کنترل سنتر باز شود. شما می‌توانید این میانبر کیبورد را روی هر کیبورد مک با کلید fn یا Globe استفاده کنید.

برای باز کردن کنترل سنتر روی آیپد، کلید Globe + C را فشار دهید

با استفاده از این کلید، بلافاصله می‌توانید کنترل سنتر را روی آیپد باز کنید. این کلید روی کیبورد اکسترنال برای آیپد، مجیک کیبورد یا اسمارت کیبورد با آیپد کار می‌کند.

کنترل سنتر دکمه‌های مفید بسیاری برای مواردی نظیر وای‌فای، بلوتوث، حالت ایرپلن، ایردراپ، روشنایی نمایشگر و سطح صدا دارد، اما شما می‌توانید با سفارشی کردن کنترل سنتر روی مک، آیپد یا آیفون، مواردی را که نمی‌خواهید حذف یا اضافه کنید.

فعال کردن حالت هواپیما موجب قطع شدن تمام ارتباطات مثل اینترنت گوشی، وای‌فای، بلوتوث، ایردراپ و هات اسپات می‌شود. با فعال کردن این گزینه حین پرواز، به خصوص هنگامی که سیگنال‌های گوشی ضعیف باشد، عمر باتری افزایش می‌یابد.

در کنترل سنتر می‌توانید به شفافیت صفحه نمایش، کنترل و پخش موزیک و میانبرهای کاربردی مثل دوربین، ماشین حساب، تایمر، چراغ قوه دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که قابلیت کنترل سنتر با معرفی مک او اس بیگ سور 11 در مک ارائه شد و آیکون آن در سمت راست نوار منو ظاهر می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420