لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحلیل و بررسی سیستم عامل iOS 17 | قسمت دوم

تحلیل و بررسی سیستم عامل iOS 17 | قسمت دوم

iOS 17 با ویژگی های استثنایی خود در پاییز 2023 بسیاری از کاربران آیفون را که به دنبال یک سیستم نرم افزاری مناسب برای تلفن همراه خود بودند را شگفت زده کرد.
در مقاله پیشین بسیاری از ویژگی های این سیستم عامل بررسی شد. در ادامه به بررسی سایر امکانات این سیستم عامل قدرتمند شرکت اپل می پردازیم
در iOS 17 اپلیکیشن Messages نیز اکنون به صورت خودکار پیام های متنی 2FAرا حذف خواهد کرد. ترکیب ویژگی های Messages و Find My ویژگی جدیدی به نام check inرا ایجاد کرده است که به گفته اپل “این ویژگی مهم برای زمانی است که کاربر می خواهد به یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود اطلاع دهد که با به مقصد خود رسیده است”. اما اگر به مقصد نرسیدید، iOS 17 اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی، سطح باتری و وضعیت سرویس موبایل شما را با طرف مقابل به اشتراک خواهد گذاشت.
ویژگی های جدیدی برای Private Browsing در نظر گرفته شده قابلیت قفل کردن تب‌ها در پشت Face ID Touch یا ID است.
رمزهای عبور و پسوردهای ذخیره شده در iCloud Keychain می توانند با دوستان به اشتراک گذاشته شوند.
Apple Maps پشتیبانی از نقشه های آفلاین و اطلاعات دسترسی سریع ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی اضافه شده است.
اپلیکیشن Health اکنون ویژگی های سلامت روان قدرتمندی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به توانایی ثبت حالات روحی روزانه و احساسات لحظه ای اشاره کرد.
فاصله صفحه نمایش ویژگی جدیدی را که در این بروزرسانی اضافه شده که به گفته اپل با اطمینان از اینکه کودکان دستگاه های خود را بیش از حد به صورت خود نزدیک نمی کنند، به کاهش خطر نزدیک بینی برای کودکان کمک خواهد کرد.
این بروزرسانی باعث میشود ایرتگ ها با حداکثر پنج نفر دیگر به اشتراک گذاشته شوند. این قابلیت با سایر لوازم جانبی شبکه Find My نیز کار می کند.
AirPlay هوشمندتر شده و حالا از قابلیت هوش مصنوعی درون دستگاه برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه تعامل شما با دستگاه های دارای قابلیت AirPlay استفاده می شود.
اپل همچنین در تلاش است تا با همکاری ال جی، قابلیت AirPlay را در هتل ها گسترش دهد.
اپلیکیشن Notes در حال حاضر قابلیت اتصال یادداشت های داخلی را ارائه می دهد، و با اتصال هوشمندانه می توانید از یک Apple Note به دیگری متصل شوید.
در iOS 17 سیری را نیز می توان مانند گذشته با گفتن “سیری” فعال کرد، در حال حاضر ایربادها صدای انطباقی، صدای شخصی سازی شده، آگاهی از مکالمه و بهبودهایی را برای تعویض خودکار و کنترل های تماس ارائه می دهند.
Visual Look Up در حال حاضر در ویدیوها قابلیت تشخیص المان های جدید مانند غذا، ویترین مغازه ها، علائم، نمادها و غیره نیز وجود دارد.
اپلیکیشن Reminders می تواند به صورت خودکار آیتم هایی که به لیست مواد غذایی خود اضافه می کنید را با دسته بندی هایی مانند میوه ها، سبزیجات، نوشیدنی ها، گوشت ها وغیره گروه بندی کند.
اپلیکیشن Photos حالا می تواند گربه ها و سگ ها را به عنوان شخص خود تشخیص دهد. به عنوان مثال، اگر دو سگ به نام های بلیک و روبی داشته باشید، اپلیکیشن Photos به صورت خودکار تصاویر مربوطه را دسته بندی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420