لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنج کار مهمی که پس از خرید آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو باید انجام دهید

پنج کار مهمی که پس از خرید آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو باید انجام دهید

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو پرچمداران تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ هستند و به عنوان یک تلفن هوشمند جدید و کاربردی شناخته شده هستند. اگر به تازگی یکی از این تلفن‌های هوشمند شرکت اپل را خریداری کرده‌اید، بهتر از پنج قدم مهم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت را انجام دهید:

تنظیمات نمایشگر را شخصی‌سازی کنید

بسته به اینکه تا پیش از این از چه تلفن هوشمندی استفاده می‌کرده‌اید، کیفیت نمایشگر آیفون ۱۳ ممکن است برای شما بسیار ویژه و شاید هم خیره کننده باشد.

نمایشگر آیفون ۱۳ بسیار با کیفیت است و در عین حال قابلیت‌هایی نظیر حالت تاریک در رابط کاربری سیستم عامل آی او اس امکانات ویژه‌ای را برای بهبود تجربه استفاده از آیفون در کنار بهبود عمر باتری برای شما فراهم آورده است. با  توجه به همین موضوع شاید نیاز به تغییر تنظیمات نمایشگر بسته به نوع استفاده خودتان داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به بخش Settings > Display & Brightness نمایشگر و محتوای در حال پخش از طریق آن را شخصی‌سازی کنید.

با لوازم جانبی آیفون ۱۳ گوشی خود را  امن نگه‌ دارید

آیفون‌ها همواره با کیفیت‌ترین تلفن‌های هوشمند هستند، هر چند که اپل در ساخت این محصولات از قطعات با کیفیت و مقاوم استفاده کرده، اما همچنان اتفاقات ناگواری نظیر ضربه، سقوط و مواردی از این دست می‌تواند منجر به آسیب فیزیکی به آیفون شما شود.

با توجه به این موضوع می‌توانید محافظ‌هایی نظیر قاب و محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۳ را به همراه لوازم جانبی دیگر برای آیفون ۱۳ خریداری کنید و علاوه بر تغییر ظاهر گوشی به شکلی کاملا خاص و زیبا از آن در برابر وارد آمدن ضربه‌های فیزیکی نیز محافظت کنید.

حالت‌های جدید دوربین را یاد بگیرید

بیشترین تغییر و بهبود آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو نسبت به نسل قبلی‌اش مربوط به دوربین بوده است. حالت‌های مختلف دوربین امکانات ویژه‌ای را برای شما به ارمغان آورده است تا عکس‌ها و فیلم‌های جذاب‌تری را به ثبت برسانید. حالت سینماتیک برای فیلم‌برداری یا عکاسی ماکرو از جمله مشخصه‌های جدید دوربین است که در زمان ثبت تصاویر می‌تواند بسیار کارآمد و مناسب باشد.

استایل‌های عکاسی را تنظیم کنید

یکی از خاصیت‌های دوربین آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو داشتن استایل‌های ویژه عکاسی است که شما می‌توانید پیش از آغاز به عکس گرفتن تمامی آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. توصیه می‌شود تا پیش از انجام هر کاری این استایل‌ها را شخصی‌سازی کنید تا در بهترین حالت ممکن بتوانید تصاویر مختلف را با استفاده از آیفون خود به ثبت برسانید.

اطلاعات پزشکی خود را پر کنید

تمامی آیفون‌ها بخشی ویژه با عنوان Medical ID دارند که در زمان رخداد حادثه، در صورت بی‌هوش بودن کاربر به پزشکان امکان دریافت اطلاعات پزشکی شما را می‌دهد. پزشک‌ها و فوریت‌های اورژانسی می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به باز کردن قفل آیفون به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

برای انجام این کار، کافی است وارد اپلیکیشن Health شوید، روی پروفایل خود ضربه بزنید، بخش Medical ID را باز کنید، روی گزینه Edit ضربه بزنید و اطلاعاتی نظیر گروه خونی یا سابقه بیماری خاص را بنویسید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420