لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 6 اس و 6 اس پلاس ضد آب است ؟

آیا آیفون 6 اس و 6 اس پلاس ضد آب است ؟

جواب این پاسخ به احتمال زیاد مثبت است. اپل به طور رسمی این موضوع را نه در کنفرانس خود و نه در نشست خبری اعلام نکرده است که البته باتوجه به سیاست های خاص اپل، این موضوع چندان هم غیرمنتظره نیست.

تازه ترین دلیل برای اینکه با قطعیت بالایی بگوییم آیفون ۶اس و ۶اس پلاس ضد آب هستند، تحقیق جامع تیم iFixit میباشد. این تیم با شنیدن شایعات جدید تصمیم گرفتند بار دیگر چند آیفون ۶اس را باز کنند و ضد آب بودن آنها را به طور کامل بررسی کنند.

طبق نتایج کالبدشکافی های جدید iFixit که منتشر شده است، اپل در آیفون های جدید با تغییراتی که در بدنه‌ی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس بوجود آورده است، یک واشر با ضخامت بسیار پایین در آن تعبیه کرده است که از نفوذ آب تاحد بالایی جلوگیری میکند. البته این تغییر تنها در حد ۰٫۳ میلیمتر بوده است، اما در مقیاس قطعات داخلی آیفون، همین ۰٫۳ هم مقدار زیادی محسوب میشود.

همانطور که از اپل انتظار میرود، این واشر و تغییرات ایجاد شده در نوار دور آیفون به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و اپل واشرها را نیز با توجه به بدنه‌ی آیفون و رنگ آن تولید کرده است و جایگذاری کرده است.

همچنین تمام قطعات داخلی و مدار اصلی نیز توسط پوشش های سیلیکونی خاصی مهر و موم شده اند و محل قرارگیری آنها نیز تغییر کرده است. تمام این تغییرات و قطعات جدید کمک خواهند کرد که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس مقاومت بسیار بالایی دربرابر آب و رطوبت داشته باشند و اگر آیفون تان به طور اتفاقی در آب افتاد یا آب بر روی آن ریخت، خیالتان راحت باشد زیرا آسیبی به آن وارد نمیشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420