لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صدای یک ایرپاد از دیگری کمتر است؟ راه حل چیست؟

صدای یک ایرپاد از دیگری کمتر است؟ راه حل چیست؟

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که کاربران در زمان استفاده از ایرپادهای بی‌سیم با آن مواجه می‌شوند این است که صدای یک ایرپاد از دیگری کمتر می‌شود.

در زمان استفاده از ایرپاد پرو و مشخصاً زمانی که در حال موسیقی هستید، یکی از ایرپادها ممکن است صدای کمتری نسبت به دیگری داشته باشد. این مشکل دارای ریشه‌های متفاوتی است که از کثیف بودن خروجی صدا گرفته تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری متفاوت است.

به طور کل، کم بودن صدای یکی از ایرپادها نسبت به دیگری، اگر از خرابی ایرپاد نباشد، احتمالاً نرم افزاری است و باید چند تنظیم ساده را در دستگاه خود انجام دهید تا صدا دوباره به حالت اول باز گردد.

علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است میزان شنوایی برابر در دو گوش خود نداشته باشند که این مسئله به سادگی با استفاده از ایرپاد پرو قابل برطرف شدن است.

به طور کل، راه حل برطرف کردن مشکل بسته به ریشه آن متفاوت است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

کثیف بودن ایرپادها

در صورتی که خروجی صدای ایرپادها کثیف باشد، صدای انتقالی آن‌ها کمتر می‌شود. بر این اساس بهتر است ابتدا اقدام به تمیز کردن ایرپادها کنید. 

مشکل نرم افزاری در ایرپاد پرو

در صورتی که مشکل نرم افزاری در ایرپاد پرو وجود داشته باشد، ممکن است صدای در حال پخش در ایرپادها بالانس نباشد. برای برطرف کردن این مشکل به تنظیمات، بخش General مراجعه کنید و در بخش Accessibility چک کنید که گزینه Mono Audio خاموش باشد و ایرپاد راست و چپ بالانس باشند.

مشکل در کم شنوایی گوش‌ها

اگر یکی از گوش‌های شما کم شنوا است، می‌توانید به تنظیمات، بخش General مراجعه کنید و در بخش Accessibility مراجعه کنید و Mono Audio را فعال کرده و پس از آن صدای ایرپاد راست یا چپ را تنظیم کنید. 

کم بودن صدای یک ایرپاد به خاطر مشکل سخت افزاری

اگر ریشه مشکل به آسیب‌های سخت افزاری مربوط باشد، تنها راه حل برطرف کردن آن تعویض ایرپادی است که صدای آن کمتر از دیگری است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373