لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن پلاس و تنظیم آن روی کنسول

خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن پلاس و تنظیم آن روی کنسول

بسیاری از کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 امروزه می‌دانند که برای اجرای بازی های متعدد به صورت آنلاین و همچنین خرید بازی ها از طریق PlayStation Network باید گیفت کارت psn را خریداری کرده و آن را روی پلی استیشن 4 خود تنظیم کنند.

پیش از خرید گیفت کارت psn کاربران و گیمر ها باید با چند اصطلاح ویژه در این زمینه آشنا بشوند تا بتوانند بدون هیچ دردسری به بازی های و اپلیکیشن‌های ارائه شده در PlayStation Network یا PlayStation Store دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی این اصطلاخات خواهیم پرداخت:

گیفت کارت psn با ریجن های مختلف:

به طور کل، بحث ریجن بندی نه تنها در خود کنسول پلی استیشن 4 بلکه در گیفت کارت‌های در حال فروش برای آن نیز رعایت شده است. کاربران باید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تمامی محصولات گیمینگ شرکت سونی بر اساس ریجن های خاصی تولید شده‌اند. این ریجن ها بر اساس قوانین حاکم بر هر کشور، خدمات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در بحث کنسول‌ها باید گفت که ریجن ها هیچ تغییرات سخت افزاری در زمینه بازدهی روی دستگاه اعمال نمی‌کنند و تنها تفاوت کنسول‌ها با ریجن های مختلف به آداپتورها و موارد دیگر مربوط می‌شود.

اما در بحث خرید محصولات دیجیتالی، ریجن بندی، تفاوت زیادی را روی محصول خریداری شده اعمال می‌کند. تفاوت گیفت کارت با ریجن های مختلف شامل نشان داده شدن برخی از محتوای داخل اپلیکیشن‌ها و بازی هاو امکان خرید آن با توجه به قیمت ارز آن کشور می‌شود. برای مثال کاربران آمریکایی برای تهیه محصولات دیجیتالی از PlayStation Network یا PlayStation Store باید اقدام به خرید گیفت کارت psn ریجن آمریکا که با قیمت ارز دلار هست، کنند و آن را روی پلی استیشن ریجن آمریکا تنظیم کنند. قیمت ارز برای خرید گیفت کارت psn اروپا به یورو و برای انگلستان به پوند محاسبه می‌شود. در حقیقت برای خرید این حساب دیجیتالی از هر کشور باید ارز همان کشور را پرداخت کرد.

این مسئله روی موارد مربوط به محتوای نشان داده شده در بازی ها نیز تأثیر می‌گذارد؛ برخی از محتوای نشان داده شده در بازی ها بر اساس قوانین آن کشور باید حذف شوند و در عین حال بازی ها در منطقه‌های مختلف از زبان‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کنند.به طور کل، گیفت کارت psn موجود با ریجن های مختلف، شامل مناطقی نظیر آمریکا – انگلیس یا uk – اروپا – امارات – ژاپن و چند کشور دیگر می‌شود که باید پیش از هر چیزی در مورد انتخاب آن‌ها دقت کرد.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن نتورک ابتدا لازم است تا ریجن خود کنسول را از پشت جعبه آن پیدا کنید و حساب کاربری با همان ریجن را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که گیفت کارت پلی استیشن رایگان نبوده و در صورت خرید اشتباه ممکن است با توجه به قیمت ارز هزینه زیادی را روی دست شما بگذارد.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس یا همان PlayStation Plusچیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که برای گیمرهای پلی استیشن به وجود میاید، تعریف اصلی گیفت کارت پلی استیشن پلاس است.پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus سرویس پریمیوم شرکت سونی برای کاربران کنسول پلی استیشن است. کاربران با خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus می‌توانند در مدت زمانی مشخص شده به محتویات مختلفی در پلی استیشن استور دسترسی داشته باشند. در حقیقت با وجود این که خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس از لحاظ اقتصادی تا حدودی گران‌تر است و کاربران بابت آن قیمت ارز بیشتری را پرداخت می‌کنند، اما به محتویات بیشتری نسبت به خرید گیفت کارت‌های 3 یا 10 و یا 20 دلاری دسترسی خواهند داشت.

انواع گیفت کارت‌های psn یا پلی استیشن نتورک به چه صورت است؟

کاربران برای خرید گیفت کارت psn با گزینه‌های مختلفی شامل اکانت 3 دلاری – 10 دلاری – 20 دلاری – 40 دلاری – 50 دلاری – 60 دلاری – 75 دلاری و 100 دلاری مواجه هستند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به جای انتخاب این گزینه‌ها، اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس به صورت یک ماهه – سه ماهه و یا یک ساله کنند.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن به چه صورت است؟

از آنجایی که خرید گیفت کارت‌ها به صورت مستقیم با قیمت ارز ارتباط دارد، به کاربران توصیه می‌شود تا حتماً از مراکز معتبر این محصولات را خریداری کنند. وب سایت اپل اِن آی سی به نشانی Apple-nic.com یکی از مراجع معتبر برای فروش گیفت کارهای مختلف و از جمله آن‌ها گیفت کارت پلی استیشن نتورک است. کاربران می‌توانند با ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی، در سریع‌ترین زمان ممکن Redeem Code آن را از طریق روش‌های ایمن دریافت کرده و سپس از طریق آن بازی های مختلف و سرویس‌های گوناگون را خریداری کنند.

نحوه تنظیم گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده در کنسول بازی:

پیش از انجام این کار، ابتدا باید اکانت پلی استیشن را روی کنسول خود تنظیم کرده باشید. پس از آن کافی است پس از دریافت Redeem Code به بخش تنظیمات پلی استیشن رفته سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • 1.به زیر شاخه PlayStation Network رفته
  • 2.وارد بخش Account Information شده
  • 3.بخش Wallet را پیدا کرده و با فشار دادن دکمه ضربدر، اقدام به وارد کردن ردیم کد روی کنسول خود کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373