لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چند ترفند برای کار با مک بوک پرو 14 اینچ

چند ترفند برای کار با مک بوک پرو 14 اینچ

مک بوک پرو 14 اینچ که با پردازنده قدرتمند M2 در سال 2023 به بازار جهانی عرضه شده، یکی از قدرتمند ترین محصولات در سال اخیر است، این محصول قابلیت های توسعه در حد باور نکردنی را در اختیار کاربر قرار می دهد و عملکردی بسیار بالا را با داشتن  ۱۰ هسته پردازنده سنگین ترین برنامه ها و فرایندهای گرافیکی نظیر بازی و ویرایش فایل های ویدئویی را با سرعتی بسیار بالا انجام می دهد.
مک بوک پرو 14 اینچ با داشتن تاچ بار جدید، نمایشگر Lequid Retina XDR که جذابیت های بصری زیادی را برای کاربر ایجاد می کند، باتری با عمر و تعداد سیکل بیشتری کاری، سیستم صوتی Dolby Atmos که صدایی فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد و وبکم 1080p که تجربه متفاوتی را در چت تصویری به ارمغان می آورد.اما در بسیاری از موارد لازم است تا راهکارهای جدید را در استفاده از مک بوک پرو 14 اینچ به کار برده تا از این طریق بتوان از حداکثر کارایی این محصول بهره برد. چند راهکار جدید در که توسط. شرکت اپل به کاربران سفارش شده به شرح زیر است:
– بهره بردن از ویژگی Universal Control برای کنترل دستگاه های دیگر اپل با استفاده از صفحه کلید و مجیک موس مک بوک است تا از این طریق بتوانید بین مک، آیپد و آیفون خود جابجا شده و از این طریق فایل ها را به سادگی درگ و دراپ کنید.
– امکان به وجود آوردن Shortcut ها برای خلق میانبرهای سفارشی جهت انجام عملکردهای مختلف شما می توانید از طریق اپ ارائه شده دستورات ساده یا پیچیده را سفارشی سازی کنید ب نحوی که تنها با یک کلیک یا دستور صوتی دستورات پیچیده اجرا شود.
– قابلیت جدید در نسل جدید مک بوک پرو 14 اینچ امکان Focus برای حذف هر نوع حواس پرتی است و به شما اجازه می دهد که حالات مختلف را روی macOS Montery تعریف و تعیین کنید تا از این طریق اطلاع رسانی به شما در فضای مک بوک کنترل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420