لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن جدید Luna Display مک بوک را به یک مانیتور تبدیل می‌کند

اپلیکیشن جدید Luna Display مک بوک را به یک مانیتور تبدیل می‌کند

Luna Display همیشه جزو بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای توسعه داده شده برای محصولات شرکت اپل بوده است و حالا اپلیکیشن جدید این مجموعه می‌تواند مک بوک یا هر کامپیوتر مک دیگر را به یک مانیتور تبدیل کند.

ابزار نرم افزاری جدید این مجموعه نرم افزاری که از مک او اس 10.8 به بعد پشتیبانی می‌کند می‌تواند با استفاده از ارتباط کامپیوتر مک را به یک مانیتور برای استریم محتوای ویدیویی یک کامپیوتر مک دیگر تبدیل کند. با استفاده از این نرم افزار، به‌طور مثال می‌توان مک بوک را به مانیتور ثانویه آیمک روی میز کار تبدیل کرد و از آن به صورت بهینه و برای بهبود تجربه کاربری و استفاده حرفه‌ای‌تر تبدیل کرد.

Luna Display تا پیش از این نیز با توسعه یک قابلیت نرم افزاری امکان تبدیل آیپد به مانیتور ثانویه کامپیوترهای مک را فراهم کرده بود و حالا نسخه جدید این نرم افزار امکان تبدیل یک کامپیوتر مک به مانیتور برای یک کامپیوتر مک دیگر را فراهم کرده است. گفتنی است برای اتصال از طریق این نرم افزار کاربران نیاز به یک کابل تبدیل مینی دیزپلی به یو اس بی تایپ سی خواهند داشت.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا کامپیوترهای قدیمی مک خود را به یک مانیتور کاربردی برای نمایش محتوای کامپیوتر جدیدتر تبدیل کنند. کامپیوترهای قدیمی مک که تا پیش از این از لحاظ پردازشی قدرت بسیار زیادی برای استفاده‌های امروزی ندارند می‌توانند با استفاده از این نرم افزار به یک مانیتور اختصاصی و کاربردی برای دستگاه‌های دیگر تبدیل شوند.

این نرم افزار همچنین از سیستم عامل ویندوز و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کامپیوتر مک را به مانیتوری برای این دستگاه‌ها نیز تبدیل کند و به صورت کاربردی امکان استفاده از دستگاه‌های مختلف را به کاربران می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت