لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ در حال آماده‌سازی پنهان کردن Last Seen

واتساپ در حال آماده‌سازی پنهان کردن Last Seen

اواسط سال گذشته بود که توسعه دهندگان واتساپ خبر از انجام تست‌های قابلیت امنیتی جدیدی برای پنهان کردن Last Seen را داده بودند. حال مشخص شده که مراحل پایانی تست این قابلیت امنیتی به تکامل رسیده و احتمالا در‌ اینده نزدیک شاهد عرضه آین تغییر در نسخه‌های جدید واتساپ خواهیم بود.

این قابلیت تا پیش از این به صورت بتا و برای بسیاری از کاربران فعال شده بود، اما همچنان عرضه عمومی آن انجام نشده است. پس از عرضه قابلیت پنهان کردن Last Seen به کاربران، واتساپ دیگر فعال بودن کاربران را به دیگران نشان نمی‌دهد. این قابلیت یکی از امکانات امنیتی است که به کاربران امکان حفظ بهتر حریم خصوصی در مورد آنلاین بود یا عدم آنلاین بودن را می‌دهد.

کاربران البته می‌توانند این قابلیت را در میان تنظیمات نسخه‌های جدید واتساپ پیدا کنند و به صورت پیشفرض فعال نیست. در صورت فعال بودن پنهان کردن Last Seen بسته به نوع تنظیماتی که کاربر انجام داده عده‌ای از کاربران یا همه آن‌ها فاقد امکان مشاهده نوع فعالیت و آنلاین بودن او می‌شوند.

کاربران می‌توانند وضعیت آخرین بازدید را غیرفعال کرده، بنابراین سایر مخاطبین نمی‌توانند آخرین زمان آنلاین بودن کاربر را مشاهده کنند. اکنون گزینه‌های تنظیمات به Everyone، My Contacts و Nobody محدود شده‌اند.

این تغییر در راستای قابلیت حفظ حریم خصوصی و امنیتی است که از دیدن وضعیت آنلاین و آخرین بازدید کابران توسط افراد غریبه و ناشناس جلوگیری می‌کند.

یادآوری کرده است که اگر کاربری نمی‌تواند آخرین بازدید مخاطبین آشنا را مشاهده کند، به این دلیل است که وضعیت Last Seen را خاموش یا غیرفعال کرده یا آن را بر قابلیت مخاطب به مخاطب تنظیم کرده است. این قابلیت اکنون برای برخی کاربران در نسخه بتا واتساپ قابل دسترسی است و هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است.

برخی موارد برای حفظ حریم خصوصی در واتساپ شامل خاموش کردن آخرین بازدید، غیرفعال کردن رسید پیام‌های واتساپ، عدم نمایش استاتوس برای همه مخاطبین، مخفی کردن عکس پروفایل، ، پنهان کردن About، اشتراک‌گذاری لوکیشن و قرار دادن گوشی در حالت پرواز برای خواندن پیام‌ها در این پلتفرم بسیار حائز اهمیت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420