لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۹ مدل مک M2 وارد مرحله تست نرم افزاری شدند

۹ مدل مک M2 وارد مرحله تست نرم افزاری شدند

خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل دست کم ۹ مدل از نمونه‌های اولیه کامپیوترهای مک که با پردازنده جدید M2 ساخته شده‌اند را وارد مرحله تست نرم افزاری کرده است. اپل در این مرحله تلاش می‌کند تا با نصب نرم افزارهای شخص ثالث کاربردی که به صورت بومی برای تراشه‌های اپل سیلیکون طراحی و ساخته شده‌اند، امکان اجرای نرم افزارهای مختلف را تست کند.

در حال حاضر بیش از دو سال از زمان معرفی اولین کامپیوتر مک با تراشه‌های اختصاصی شرکت اپل می‌گذرد و حالا شرکت اپل در تلاش است تا نسل جدید این پردازنده‌ها را آماده عرضه به کاربران کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ شرکت اپل ۹ کامپیوتر جدید را با پردازنده M2 آماده تست کرده است. این کامپیوترهای جدید شامل مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی می‌شوند که در کانفیگ‌های مختلف طراحی شده‌اند و شرکت اپل در حال حاضر مرحله تست نرم افزاری آن‌ها را آغاز کرده است.

اپل تا به امروز M1 Pro، M1 Max و M1 Ultra را به عنوان نسخه‌های پیشرفته تراشه نسل اول آماده عرضه کرده است. با این حال شرکت اپل هنوز نسل دوم از این تراشه‌ها را رونمایی و آماده عرضه به بازار نکرده است و احتمالا شرکت اپل در جریان سال جاری میلادی تصمیم دارد تا محصولی جدید را آماده عرضه با تراشه‌های نسل جدید کند.

تاکنون جزئیاتی درباره M2 پرو منتشر نشده است، اما ممکن است دارای پردازنده مرکزی ۱۲ هسته‌ای باشد. تراشه M1 پرو فعلی دارای پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای است، بنابراین می‌توان منتظر یک GPU پیشرفته بود. همان‌طور که در آخرین نسخه بتا مک او اس مانتری اشاره شده است، آزمایش روی تراشه M2 همچنان ادامه دارد.

اپل قصد داشت نسخه رده بالای مک مینی را با تراشه‌های M1 پرو و مکس معرفی کند، اما ظاهرا به نفع مک استودیو کنار رفت و اپل در عوض تراشه M1 Ultra را به عنوان به‌روزرسانی عرضه کرد.

شایعات قبلی نشان دادند که مک مینی آینده ممکن است با طراحی بدنه کوچک‌تر، شیشه فشرده براق در بخش بالایی و دو گزینه رنگی معرفی شود. ناگفته نماند مک مینی M1 2020 در کنار نسخه‌های قدیمی‌تر اینتل به فروش می‌رسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373