لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت با اپ استور آزاد خود به جنگ با اپل می‌رود

مایکروسافت با اپ استور آزاد خود به جنگ با اپل می‌رود

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در تلاش برای توسعه و عرضه مجموعه قوانینی جدید تحت عنوان «اپ استور آزاد» است و طی تصمیم دارد تا اپل و قوانین سخت‌گیرانه این شرکت در عرضه اپلیکیشن‌ها را تحت فشار قرار دهد.

مایکروسافت اعلام کرده که تصمیم دارد تا قوانین اپ استور آزاد را با توجه به قوانین کشورهای مختلف در آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا در نظر بگیرد. مایکروسافت اعلام کرده که این قوانین با توجه به معیارهای مربوط به رگولاتوری‌های رقابت در بازار کشورهای مختلف در نظر گرفته می‌شود تا در آن هیچ‌گونه اقدام انحصارطلبانه‌ای وجود نداشته باشد.

مایکروسافت اعلام کرده که می‌خواهد تمامی سازمان‌های تنظیم کننده بازار و عموم کاربران بدانند که این شرکت به قوانین حاکم پایبند است و طبق اصول پایه‌ای فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

مایکروسافت چند هفته پیش با پرداخت مبلغی حدود ۷۰ میلیارد دلار اکتیویژن بلیزارد را خریداری کرد که در آن زمان با اتهام‌ها و نگرانی‌ها در زمینه عرضه انحصاری بازی‌های کال آف دیوتی مواجه شد. با این حال مایکروسافت در بیانیه‌ای مشخص اعلام کرد که به دنبال انحصارطلبی در این زمینه نیست و هرگز بازی‌ها را به صورت انحصاری به کاربران ارائه نمی‌کند.

در این میان شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در گام اول قوانین ویژه خود را در استور ویژه برای اپلیکیشن‌های ویندوز، بازی‌های ایکس باکس توسعه دهد و پس از آن طبق این قوانین توسعه و عرضه اپلیکیشن‌های خود در پلتفرم‌هایی نظیر موبایل را نیز به شکلی متفاوت از آنچه شرکت اپل و گوگل در حال به کار گرفتن آن هستند، آماده عرضه به کاربران کند.

در شرایط کنونی اتهام‌های زیادی به شرکت اپل در زمینه انحصارطلبی زده شده است. اپل تا به امروز در برابر شکایاتی که در این مورد علیه خودش داشته مقاومت کرده و توانسته به قوانین تعیین شده خودش پایبند باقی بماند. حال شرکت مایکروسافت با استفاده از ایده‌های نوین در تلاش است تا با اپل در این زمینه رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420