لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت اتصال گوشی برای دسترسی به نسخه دسکتاپ واتساپ برداشته می‌شود

محدودیت اتصال گوشی برای دسترسی به نسخه دسکتاپ واتساپ برداشته می‌شود

واتساپ بالاخره پس از انجام تست‌های متعدد تصمیم گرفته تا محدود اتصال گوشی برای دسترسی به نسخه دسکتاپ را برای تمامی کاربران حذف کند.

این محدودیت تا پیش از این برای تست‌کنندگان بتا برداشته شده بود و کاربرانی که عضو برنامه بتای تیم توسعه واتساپ شده بودند می‌توانستند از این قابلیت به صورت بتا استفاده کنند.

در این میان واتشاپ اعلام کرده که از این پس کاربران می‌توانند چندین دستگاه را بدون محدودیت به یک اکانت متصل کنند و دیگر نیازی به متصل بودن دستگاه اصلی و اولیه به اینترنت نیست. این قابلیت از ماه جولای سال جاری میلادی در مرحله تست‌های بتا قرار گرفته بود که دارای مشکلات فنی بسیار زیادی بود، عدم همگام‌سازی چت‌های یک اکانت با دستگاه‌های چندگانه مهم‌ترین چالش و مشکلی بود که در این مسئله دخیل بود و دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده بود. در این میان مشخص شده که شرکت متا پس از تغییر نام خود از فیس‌بوک تصمیم گرفته تا به شکلی جدی پیام رسان اصلی خود را به پای پیام‌رسان‌های دیگر برساند.

وبسایت Gizchina به تازگی این موضوع را تایید کرده و اعلام کرده که از این پس کاربران برای اتصال یک اکانت واتساپ به چند دستگاه دسکتاپ با محدودیت مواجه نخواهند بود. البته این وب‌سایت تاکید کرده که هنوز کاربران برای اتصال اکانت واتساپ خود فقط و فقط به یک دستگاه از پلتفرم موبایل محدود هستند. در حقیقت اگر کاربری روی یک تلفن هوشمند آیفون اکانت واتساپ خود را نصب کرده باشد، اما تنظیم آن روی آیفون یا گوشی اندرویدی دیگر ممکن نیست. با این حال کاربران می‌توانند نسخه دسکتاپ این پیام رسان را با محدودیتی کمتر در دستگاه‌های ویندوز و مک اجرا کنند.

واتساپ یکی از پرکاربرترین پیام‌رسان‌ها در سراسر جهان است؛ با این حال توسعه‌دهندگان آن بسیاری از قابلیت‌هایی که در پیام‌رسان‌های معمول و حتی اپلیکیشن‌های کم کاربر دیگر وجود دارد را در اختیار کاربران خود قرار نداده‌اند. با وجود این مسئله به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان واتساپ در حال رفع محدودیت‌های این پیام‌رسان هستند و به زودی روند تازه‌ای را برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف در نظر خواهند گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420