لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گمانه زنی ها در رابطه با رونمایی از iMac 24

گمانه زنی ها در رابطه با رونمایی از iMac 24

مطابق با تقویم رونمایی های سالانه اپل نسل بعدی از آیمک 24 تا ماه های آینده عرضه خواهد شد. از این رو گمانه زنی ها در ارتباط با مشخصات کامپیوتر های رومیزی و جذاب اپل بار دیگر داغ شده است. آیمک کامپیوتری بی نظیر به لحاظ زیبایی ظاهری بوده و در عین حال بهترین طراحی را در میان کامپیوترهای رومیزی عرضه شده به بازار جهانی را از نظر سبکی و استحکام بدنه برخوردار است. iMac 24 به احتمال زیاد مجهز به پردازنده M2 به بازار عرضه می گردد و این موضوع را با توجه به عرضه حجم بالای از محصولات اپل نظیر آیپد پرو و مک بوک مجهز به پردازنده های M2 می توان پیش بینی کرد.
احتمالا آیمک 24 با پردازنده های M2 و M2 Pro در اختیار کاربران قرارداده می شود که قدرتی تا دو برابر نسل قبل خود را دارند.
iMac 24 به احتمال زیاد با رنگ بندی های متنوع و شاد که یکی از ویژگی های جذاب این محصول است، همچون نسل قبلی خود عرضه می گردد. از طرف دیگر با توجه به مدت زمانی که از عرضه پردازنده M2 می گذرد و امکان تغییر در روند تولیدات محصولات اپل و اینکه آیا اپل روی نسل جدید از پردازنده های سری M برنامه ریزی انجام می دهد یا خیر، موجب شده که گمانه زنی در مورد عرضه iMac 24 با پردازنده نسل جدید M3 را تقویت کرده است. زیرا به احتمال زیاد در ماه های آتی اپل برنامه هایی برای عرضه مک بوک های جدید با پردازنده M3 را دارد و شاید به علت صرفه اقتصادی در روند تولید شرکت اپل تصمیم به قرار دادن چیپ های جدید M3 در برد آیمک های خود را بگیرد.
به طور کلی قدرت پردازش آیمک 2023 اپل به طور قطع مشخص نیست ولی می توان مطمئن بود که اپل در ماه های اکتبر و نوامبر درگیر توسعه این محصول خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420