لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رفع مشکل ممنوعیت آیفون 12 در فرانسه با نسخه جدید iOS 17.1

رفع مشکل ممنوعیت آیفون 12 در فرانسه با نسخه جدید iOS 17.1

اپل امروز اعلام کرد که آپدیت بعدی iOS 17.1 که قرار است اواخر ماه اکتبر منتشر شود، سطح تشعشعات سیگنالی آیفون 12 را کاهش خواهد داد.
فرانسه در ماه شهریور اعلام کرد گوشی های آیفون 12 پرومکس دارای تشعشات الکترو مغناطیسی زیادی هستند، اما اپل اعلام کرد که با انتشار آپدیت جدید ios17.1 این مشکل برطرف خواهد شد و ادعا فرانسه را رد کرد و مدعی شده این تشعشات هیچ مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.بیشترین تمرکز نسخه iOS 17.1 جهت رفع مشکل به وجود آمده در فرانسه برای ممنوعیت برخی از نسخه های آیفون 12 و رفع برخی باگ های امنیتی قرار دارد.اپل در یک سند پشتیبانی گفته است که ویژگی انتقال امواج الکترمغناطیسی در شرایطی که گوشی از بدن انسان فاصله دارد بسیار اندک می باشد..
اپل اعلام کرده که ویژگی انتشار طیف خصس از امواج در فرانسه غیرفعال خواهد شد . او مدعی است که آژانس ملی فرکانس های رادیویی این کشور یا گروه نظارتی ANFR هنگام انجام آزمایش های تشعشعی خود مرتکب خطا شده اند،اما با این حال در آپدیت جدید جلوی بخش های سخت افزاری دخیل در این امر خاموش خواهند شد.
گروه نظارتی ANFR از یک پروتکل آزمایشی استفاده کرد که مکانیزم تشخیص خارج از بدن آیفون را در نظر نمی گرفت، این در حالی است که به گفته اپل آیفون 12 به طور کامل در سطح بین المللی مورد آزمایش و تایید قرار گرفته اند تا یک مکانیزم موثر برای مطابقت با الزامات SAR داشته باشد. آیفون سنسورهایی دارد که قابلیت تشخیص قرارگیری اپل روی یک سطح ایستا یا مجاورت بدن را دارد. مکانیزم تشخیص خارج از بدن که بیش از یک دهه است در تمام آیفون ها مورد استفاده قرار می گیرد، به دستگاه اجازه می دهد زمانی که خارج از بدن است قدرت انتقال تشعشات الکترو مغناطیس خود را افزایش دهد و هنگامی که نزدیک بدن میشود این میزان کاهش پیدا کند.
به گفته اپل، آیفون های این شرکت باید استانداردهای بین المللی انتقال انرژی برای سلامت و ایمنی را داشته باشند تا از انتقال محدود انرژی در هنگام تماس دستگاه با بدن انسان اطمینان حاصل گردد. از این رو و با توجه به اطمینان از آزمایش های صورت گرفته در لابراتوار های اپل این شرکت به کاربران خود اعلام کرده این گوشی کاملا از سلامت ایمنی برخوردارند و هیچ مشکلی برای کاربر ایجاد نمیکند.
بعد از سه سال اپل فروش iPhone 12 Pro Max را در فروشگاه های خود متوقف کرده اما به دلیل کارایی بالا و داشتن قیمت مناسب همچنان طرفداران خود را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420