لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گمانه زنی و شایعات در رابطه با آیفون ۱۶

گمانه زنی و شایعات در رابطه با آیفون ۱۶

در حالی که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس هنوز حدود 11 ماه تا عرضه فاصله دارند، تاکنون شایعات متعددی در مورد این دستگاه‌ها منتشر شده است. در ادامه، ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی که تاکنون برای این دستگاه‌ها انتظار می‌رفت را مرور می‌کنیم.
نمایشگر‌های بزرگ‌تر:
به گفته راس‌یانگ، آیفون 16 پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگر‌های 6.3 اینچی و 6.9 اینچی مجهز خواهند شد.
دکمه ثبت (Capture Button): براساس اطلاعات MacRumors، اپل قصد دارد در تمامی مدل‌های آیفون 16، دکمه ثبت (Capture Button)جدیدی تعبیه کند. این دکمه در زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت، اما دقیقاً مشخص نیست چه کاری انجام می‌دهد ولی تصور می‌شود که این دکمه می‌تواند یک دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین باشد.
به گفته جف پو، تحلیلگر فن‌آوری در شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی‌ هایتونگ هنگ کنگ، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دارای یک لنز دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید ارتقا یافته است تا عکس‌هایی با وضوح و جزئیات بیشترو زوم 5 برابری ثبت خواهد کرد. به گفته جف پو آیفون ۱۶ پرو و 16 پرومکس از WiFi نسل 7 پشتیبانی خواهند کرد که باعث می‌شود تا داده‌ها را در باند‌های 4.2 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز به طور همزمان ارسال و دریافت کنند که منجر به سرعت بیشتر وای فای، تأخیر کم‌تر و اتصال قابل اطمینان‌تر می‌شود.
انتظار می‌رود WiFiنسل 7 حداکثر سرعت انتقال داده بیش از40 گیگابیت بر ثانیه را داشته باشد که نسبت به WiFi-6E افزایش 4 برابری را نشان می‌دهد. تراشه A18 Pro : انتظار می‌رود تراشه نسل A18 پرو اپل با فرآیند تولید و معماری مبتنی بر ترانزیستورهای 3 نانومتری نسل دوم TSMC موسوم به N3Eتولید شود.
5G Advanced به گفته جف پو، مدل‌های پرو آیفون 16 به مودم کوالکام اسنپدراگون X75 برای اتصال سریع‌تر و کارآمدتر 5G مجهز خواهند شد. این مودم از استاندارد 5G Advanced پشتیبانی می‌کند. زوم اپتیکال 5 برابری در مدل پرو: به گفته می‌نگ چی کو، سیستم لنز تله فوتو آیفون 15 پرو مکس با زوم اپتیکال 5 برابری در آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس هم وجود خواهد بود. انتظار می رود اپل مدل‌های پرو آیفون 16 را در سپتامبر 2024 معرفی کند. جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه ها باید طی ماه های آینده منتشر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420