لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر ۲۰۲۲ در رنگ‌بندی و پردازنده جدید رونمایی شد

مک بوک ایر ۲۰۲۲ در رنگ‌بندی و پردازنده جدید رونمایی شد

شرکت اپل در جریان WWDC 2022 از مک بوک ۲۰۲۲ با تراشه M2 رونمایی کرد. این مک بوک نسبت به نسل‌های پیشین خود تغییراتی ویژه داشته و طراحی آن متفاوت‌تر از نسل پیشین شده است. اپل رنگ‌بندی‌های جدیدی را برای این مک بوک در نظر گرفته است.

مک بوک جدید با طراحی جدید خود توانسته تا ۲۰ درصد حجم کمتری نسبت به نسل پیشین داشته باشد. این محصول ۲.۷ پوند وزن دارد و ضخامت آن کمتر از نیم اینچ و برابر با ۱۱.۳ میلی‌متر شده است.

رنگ‌بندی این محصول شامل استارلایت، نقره‌ای، خاکستری فضایی، میدنایت است که به شکلی خاص و منحصر به فرد ظاهر این محصول را در مقایسه با محصولات مشابه دیگر در سال‌های گذشته منحصر به فرد می‌کند. این مک بوک همچنین دارای سیستم شارژ مگ سیف است و می‌تواند همانند نسل‌های گذشته با استفاده از شارژر مگ سیف شارژ شود.

اپل در سال‌های گذشته و مشخصا در طراحی مک بوک ایر ۲۰۱۸ مگ سیف را حذف کرده بود و به جای آن امکان شارژ از طریق درگاه Type-C را ارائه داده بود.

این محصول دارای دو درگاه Type-C برای ارتباط با اکسسوری‌های مختلف به همراه یک درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است که می‌تواند هدفون و هندزفری‌های مختلف را پشتیبانی کند.

نمایشگر این محصول از نوع رتینای مایع است که با کیفیتی بی‌نظیر و منحصر به فرد طراحی و ساخته شده است و در نوع خود می‌تواند کیفیت بسیار بالایی را به کاربران خود ارائه دهد. این مک بوک از این پس می‌تواند یک میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد که در نوع خود بسیار شگفت آور است.

طراحی این محصول نیز همانند مک بوک پرو‌های سال ۲۰۲۱ دارای طراحی جدید است. در قسمت بالایی این مک بوک ایر ناچ تعبیه شده است و در آن دوربین فیس تایم با کیفیت دو برابری نسبت به نسل پیشین طراحی شده است و با کیفیت 1080P می‌تواند تصاویر را دریافت کند.

مک بوک ایر جدید دارای کیبورد جدید به همراه تاچ ایدی است و ترکپد آن نیز امکان فورس تاچ را دارد.

اجرای نرم افزار‌هایی نظیر فتوشاپ تا ۲۰ درصد در این مک بوک جدید سریع‌تر است و از لحاظ بازدهی تا ۵۰ درصد عملکرد بهتری در اجرای کلی نرم افزارها و وظایف مختلف دارد. اجرای نرم افزارهای ویرایش ویدیو نظیر Final Cut Pro در این نرم افزار تا ۴۰ درصد سریع‌تر است.

اپل طراحی مک بوک ایر را به گونه‌ای انجام داده که در زمان اجرای وظایف و کارهای عادی هیچ صدایی از آن بیرون نمی‌آید و عملا کاربر صدای فن این محصول را نمی‌شنود.

باتری این محصول تا ۱۸ ساعت پاسخگوی کارهای مختلف در روز است و می‌تواند برای یک روز کامل کارآمد باشد. گفتنی است که این محصول دارای قابلیت فست شارژ است و می‌تواند به بهترین شکل ممکن عملکرد داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420