لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اواخر امسال یک هوم پاد جدید تولید می‌کند

اپل اواخر امسال یک هوم پاد جدید تولید می‌کند

شرکت اپل ممکن است در اواخر سال جاری میلادی اقدام به تولید و عرضه یک هوم پاد جدید کند. این محصول احتمالا برای اوایل سال ۲۰۲۳ آماده عرضه به بازار می‌شود.

بر اساس گزارش تحلیلگر محصولات شرکت اپل مینگ چی کو، شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی هوم پاد نسل اول را آماده عرضه به بازار کند. در حقیقت این محصول جدید هوم پاد مینی نسل ۲ نیست بلکه نسخه بهبود یافته از نسخه ۲۰۱۷ هوم پاد است که آماده عرضه به بازار می‌شود.

هوم پاد یکی از محصولات خاص شرکت اپل است که تا کنون اقبال زیادی در بازار محصولات هوشمند صوتی نداشته است. اپل در سال ۲۰۲۱ با هوم پاد مدل ۲۰۱۷ خداحافظی کرد. هوم پاد نسل اول یکی از پردردسرترین محصولات اپل برای خود این شرکت و البته کاربران آن بود. اپل تصمیم داشت تا با تولید این محصول موفقیت ویژه‌ای را در زمینه هوشمندسازی خانه‌ها کسب کند، اما تراژدی هوم‌پاد از همان زمان تولید آغاز شد، اپل در زمان رونمایی این محصول گفته بود که تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۸ این اسپیکر هوشمند را آماده عرضه به بازار می‌کند، اما مشکلات تولید باعث شد تا اپل دو ماه پس از آغاز این سال هوم پاد را آماده عرضه به بازار کند.

قیمت نسبتا بالا در کنار محدودیت‌های مربوط به پخش محتوای صوتی از طریق سرویس‌های مختلف و از همه مهم‌تر دشوار بودن نحوه اتصال هوم پاد به آیفون‌ها در برخی از مناطق جغرافیایی هوم پاد را به یک ناامیدی بزرگ از طرف اپل تبدیل کرد. اپل با هوم پاد نسل اول هرگز جایگاه ویژه‌ای در بازار تولید اسپیکرهای هوشمند به دست نیاورد و هرگز نتوانست با شرکت‌های آمازون و گوگل رقابت کند.

در حال حاضر آمازون و گوگل با فروش اسپیکرهای هوشمند اکو و هوم توانسته‌اند در صدر جدول فروشندگان این محصولات قرار دارند. در عین حال شرکت اپل در جایگاه ششم فروشندگان اسپیکرهای هوشمند قرار گرفته است و به هیچ وجه در این زمینه موفقیتی نداشته است.

اپل در تلاش است تا با تولید و عرضه هوم پاد نسل 2 و با قیمت ارزان‌تر نفوذ بیشتری در بازار اسپیکرهای هوشمند پیدا کند و باید منتظر بود و دید که شرکت اپل می‌تواند با توسعه و عرضه این محصول جدید سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند یا خیر.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت