لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت یک دستگاه هیبریدی از مک و آیپد است

اپل به دنبال ساخت یک دستگاه هیبریدی از مک و آیپد است

در طول هفته گذشته گزارش‌های متعددی اعلام کردند که شرکت اپل تصمیم دارد تا یک مک بوک تمام صفحه و تاشو را طراحی و تولید کند و حالا مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ به این شایعات واکنش نشان داده و اعلام کرده که شرکت اپل به دنبال ساخت یک دستگاه هیبریدی از مک و ایپد است.

این تحلیلگر شایعه تلاش اپل برای تولید یک نوت بوک تاشو و تمام صفحه با سایز ۲۰ اینچ را تایید کرد. او در ادامه گفته که این محصول قرار است دستگاهی هیبریدی میان مک و آیپد باشد که یک دسته جدیدی از محصولات هوشمند را در میان دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ایجاد می‌کند. این دستگاه احتمالا قرار است کاربردی دوگانه داشته باشد و در عین حال ممکن است کیبورد با سایز کامل را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

مارک گورمن بر این باور است که شرکت اپل برای این محصول سیستم عاملی جداگانه که میان مک او اس و آیپد او اس است را توسعه می‌دهد و از آن طریق یک دستگاه کاربردی با نمایشگر بزرگ و البته ابعادی جمع و جور و قابل حمل را توسعه خواهد داد.

این محصول با وجود نمایشگر لمسی قابل خم شدن دیگر نیازی به اتصال کیبورد خارجی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه و بدون نیاز به دستگاه‌های خارجی نظیر آنچه امروزه در آیپد پرو دیده شده، امکان اجرای وظایف مختلف را فراهم کند.

این تحلیلگر در پایان سخنان خود اعلام کرده که این محصول احتمالا مجهز به نمایشگر با کیفیت UHD و 4K خواهد بود.

اوایل هفته گذشته گزارش‌هایی در مورد تصمیم شرکت اپل برای تولید مک بوک تمام صفحه و تاشو منتشر شده بود. این شایعات از طرف راس یانگ مطرح شده بود. این تحلیلگر اعلام کرده‌ بود که شرکت اپل سفارش تولید نمایشگرهای تاشو بزرگ‌تر از ۲۰ اینچ را به کارخانه‌های تامین‌کننده قطعات خود داده است. با این حال این تحلیلگر جزئیات زیادی را در مورد این محصول ارائه نداده بود و صرفا حدس زده بود که شرکت اپل آن را در دسته‌بندی مک آماده عرضه به بازار کند.

این در حالی است که شرکت اپل مدت‌ها است که از روش‌های مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرده که تمایلی به توسعه رابط کاربری لمسی در مک ندارد و به جای آن آیپد او اس را به عنوان سیستم‌عاملی مناسب برای کامپیوترهای مبتنی بر نمایشگرهای لمسی توسعه داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427