لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام: توسعه اپلیکیشن برای آیپد قابل توجیه نیست

اینستاگرام: توسعه اپلیکیشن برای آیپد قابل توجیه نیست

مدیر اینستاگرام به تازگی اعلام کرده‌ که توسعه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی برای ایپد قابل توجیه نیست و قرار هم نیست چنین اپلیکیشنی ساخته شود.

عدم عرضه نسخه آیپد اینستاگرام یکی از مهم‌ترین حفره‌های کاربری در این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید و کاربران زیادی در سراسر جهان امید دارند که روزی این اپلیکیشن آماده عرضه شود. با این حال تا به امروز چنین اتفاقی نیافتاده است و به نظر هم می‌رسد که در آینده هم شاهد این اپلیکیشن نخواهیم بود.

«آدام موسری» مدیر اینستاگرام در توییت اخیر خودش اعلام کرده که توسعه اپلیکیشن برای آیپد زحمت زیادی برای تیم تحت مدیریتش ندارد، اما عملا دلیلی برای این کار وجود ندارد و به همین دلیل هم قرار نیست که چنین موضوعی رخ دهد. گفتنی است که مدیر اینستاگرام تا پیش از این و مشخصا در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز ادعایی مشابه را مطرح کرده بود. بر اساس دیدگاه مدیر اینستاگرام، تعداد کاربران آیپد آنقدر زیاد نیست که توسعه‌دهندگان تحت مدیریتش زمان لازم برای اپلیکیشن اختصاصی برای آن را صرف کنند.

موسری در ادامه اعلام کرده که اینستاگرام زمانی نسخه کاملا سازگار آیپد را توسعه می‌دهد که جامعه کاربران این سری از دستگاه‌‌های هوشمند به حد نصاب برسند. او در ادامه استدلال کرده که اینستاگرام از همین حالا برای آی او اس، اندروید، وب، ویندوز و نسخه لایت آماده عرضه شده است که در میان آن‌ها اندروید بیشترین جامعه کاربری را دارد. او در ادامه تیک تاک و یوتیوب را نیز مثال زد که با وجود بزرگ بودن جامعه کاربریشان، همچنان برای ارسال پیام‌های شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این او گفت اینستاگرام سعی می‌کند تا جوامع هدف خود را گسترده‌تر کند و صرفا با توسعه یک اپلیکیشن برای یک سری خاص از کاربر‌ها زمان خود را صرف نمی‌کند.

توییت مدیر اینستاگرام در پاسخ به ابراز نارضایتی «مارکوس براونلی» اینفلوئنسر معروف محصولات اپل منتشر شده است. براونلی در توییتی از موسری درخواست کرده بود تا سازوکار توسعه اینستاگرام برای آیپد را مهیا کند که در نتیجه آن مدیر اینستاگرام این کار را غیرقابل توجیه و بی‌دلیل عنوان کرده است.

نتیجه این توییت نشان می‌دهد که کاربران آیپد همچنان به نسخه ناسازگار این شبکه اجتماعی که برای آیفون توسعه‌داده شده محدود هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420