لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۸ با تغییرات گسترده‌ای عرضه می‌شود

اپل واچ سری ۸ با تغییرات گسترده‌ای عرضه می‌شود

مارک گورمن امروز گزارشی را در مورد آینده ساعت‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۲۲ منتشر کرده و طی آن ادعا کرده که اپل واچ سری ۸ با تغییراتی گسترده آماده تولید و عرضه به بازار می‌شود.

این تحلیلگر اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی سه مدل ساعت هوشمند را آماده عرضه به بازار می‌کند و بالاخره پس از گذشت پنج سال به توقف تولید اپل واچ سری ۳ رضایت می‌دهد. سه ساعت هوشمند جدید شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ شامل این موارد هستند:

  • اپل واچ سری ۸
  • اپل واچ SE 2
  • یک اپل واچ اختصاصی برای ورزش

مارک گورمن در گزارش خود اعلام کرده که انتظار ندارد که سنسورهای تعبیه شده در اپل واچ سری ۸ نسبت به سری ۷ تغییری داشته باشد. با این حال امکانات ویژه‌ای نظیر اندازه‌گیری سطح دمای بدن به این محصول اضافه خواهد شد. این تغییرات همراه با قابلیت‌های سلامتی بیشتری همراه خواهند بود که امکان ردیابی فعالیت‌های ورزشی و روزمره را به صورت بهینه‌تر و گسترده‌تر فراهم می‌آورد.

اپل همچنین تصمیم دارد تا یک اپل واچ ویژه با طراحی متفاوت را برای فعالیت‌های ورزشی تولید کند. شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که این اپل واچ با طراحی کاملا متفاوت با آنچه تا به امروز در ساعت‌های هوشمند این شرکت دید‌ه‌ایم ساخته و آماده عرضه به بازار خواهند شد.

تا پیش از این برخی از تحلیلگران نیز اعلام کرده‌ بودند که این اپل واچ جدید بیشتر شبیه به یک دستبند سلامتی ویژه است که امکاناتی متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپل واچ سری ۸ از طرف دیگر دارای پردازنده‌ای بهبود یافته‌تر نسبت به سال گذشته است و احتمالا نیز شرکت اپل امسال قدرت پردازشی و امکانات تعبیه شده در آن را افزایش خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود تا اپل واچ سری ۸ هرچند که از لحاظ تعداد سنسور نسبت به نسل قبلی خود دستخوش تغییری نشده، اما از لحاظ کاربری و قابلیت‌های هوشمند امکانات نوینی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شرکت اپل احتمالا این سه ساعت هوشمند خود را در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۲ در کنار آیفون ۱۴ آماده رونمایی می‌کند. گفتنی است که طبق شایعات گذشته منتشر شده توسط مارک گورمن، کنفرانس سپتامبر مهم‌ترین و شلوغ‌ترین رویدادی است که اپل در تاریخ فعالیت خود تا به امروز برگزار کرده و رکورد محصولات رونمایی شده در جریان یک رویداد واحد را خواهد زد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373