لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۱ بعد از چهار ماه با افزایش تقاضا مواجه شد

مک بوک پرو ۲۰۲۱ بعد از چهار ماه با افزایش تقاضا مواجه شد

سرانجام بعد از گذشت چند ماه از زمان رونمایی، تقاضا برای مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ افزایش یافت، به طوری که تقاضاها برای کانفیگ‌های پایین رده این دو مک بوک‌ها در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا بهبود یافته است.

طی گزارشی که ماه گذشته منتشر شده بود، مشتریان با تاخیر چند هفته‌ای تا دریافت مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مواجه بودند، ولی اخیرا اپل که با افزایش تقاضا روبرو است، مشتریان می‌توانند پیکربندی پایه این دو مدل مک بوک پرو را در دو هفته یا کمتر دریافت کنند.

با وجود اینکه چند هفته قبل که دو مدل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تاخیر تاخیر شش یا هشت هفته‌ای برای ارسال مواجه بودند، تخمین زده شده که دو مدل مک بوک پرو مجهز به تراشه M1 پرو، اکنون طی پنج تا هفت روز الی دو هفته ارسال شده و به دست مشتری می‌رسد.

به هر حال، بهبود وضعیت تامین این دو مدل مک بوک پرو، فقط برای مدل‌های مجهز به تراشه M1 پرو است و شامل پیکربندی‌های با تراشه M1 مکس نمی‌شود و تخمین زده شده که این مدل از مک بوک پرو حداقل تا اوایل آوریل ارسال نخواهند شد.

دلایل زیادی برای تاخیر در ارسال این محصولات اپل وجود دارد، کمبود تولید تراشه همچنان بر عرضه دستگاه‌های اپل تاثیر دارد که حتی خسارت بزرگی را به این شرکت وارد کرده است. از طرفی محدودیت‌های مربوط به همه‌گیری کرونا بر تولید این دستگا‌ه‌ها تاثیر مهمی داشته است.

لازم به ذکر است بعد از معرفی و رونمایی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه ‌M1 مکس، تاریخ ارسال آن حتی به چند ماه بعد موکول شد.

ناگفته نماند که به طور معمول چهار تا پنج هفته طول می‌کشد تا مک بعد از ثبت سفارش ارسال شود، اما برای هر مدت زمان تاخیر، مشتریان می‌توانند هزینه‌ای را شامل حافظه اضافه، گزینه‌های ذخیره‌سازی یا کارت گرافیک پیشرفته دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427