لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چری در تولید ماشین اپل نقش خواهد داشت

چری در تولید ماشین اپل نقش خواهد داشت

شرکت چینی چری قرار است با همکاری لوکس‌شیر قرار است بخشی از فرایند تولید ماشین هوشمند اپل را برعهده بگیرد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا تامین‌کنندگان را مجبور به تولید طولانی مدت قطعات ماشین اپل کند. خبرگزاری دیجی‌تامیز اعلام کرده که شرکت اپل در حال عقد قرارداد برای تولید قطعات این اتومبیل تمام الکتریکی و هوشمند است.

بر اساس این گزارش، شرکت فاکس کان که تولید انبوه آیفون را برعهده دارد، قرار است تولید انبوه ماشین اپل را نیز برعهده بگیرد. علاوه بر این، شرکت‌هایی نظیر لوکس‌شیر که وظیفه تولید ایرپادها را برعهده دارند، قرار است در زمینه تولید ماشین هوشمند شرکت اپل نیز نقشی داشته باشند.

فاکس کان قرار است خط تولید ماشین‌های تمام الکتریکی خود را به شرکت اپل و ماشین هوشمند این شرکت اختصاص دهد. علاوه بر این شرکت چینی چری نیز قرار است با همکاری لوکس‌شیر امکاناتی را برای آماده‌سازی و تولید انبوه ماشین‌ تمام الکتریکی اپل را برعهده بگیرند. در حاا حاضر رایزنی مقامات لوکس‌شیر با چری بر سر ماشین اپل انجام شده و این موضوع نیز تایید شده است، اما معلوم نیست که چری قرار است چه قطعاتی را برای ماشین اپل تولید کند.

دیجی‌تایمز تاکید کرده که شرکت اپل در تلاش است تا قراردادهای طولانی مدل با فاکس کان و لوکس‌شیر ببندد. با این حال این شرکت، قرارداد طولانی مدت با چری به امضا نرسانده و ممکن است در آینده با شرکت‌هایی نظیر شرکت قطعه‌سازی کانادایی مگنا اینترنشنال و خودروسازی هیوندای در کره جنوبی نیز قرارداد ببندد.

فاکس کان قرار است حلقه اصلی زنجیره تامین و تولید ماشین هوشمند شرکت اپل باشد و این کمپانی قرار است تجربه‌های ویژه خود در زمینه تولید انبوه ماشین‌های تمام الکترکی را در اختیار اپل قرار دهد. گفتنی است که فاکس کان تا به امروز تنها چند ماشین هوشمند را به صورت نمونه اولیه ساخته است و صرفا آن‌ها را در نمایشگاه‌های بین‌المللی معرفی کرده است.

با وجود انتشار این اطلاعات هنوز معلوم نیست که شرکت اپل چه زمانی از اتومبیل هوشمند خود رونمایی می‌کند و این محصول قرار است چه خصوصیاتی داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت