لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل تا دو سال دیگر می‌تواند به M1 Max برسد

اینتل تا دو سال دیگر می‌تواند به M1 Max برسد

اطلاعات فاش شده از جدول زمانبندی شرکت اینتل حاکی از آن است که تا دو سال دیگر این شرکت می‌تواند تراشه‌هایی مناسب برای رقابت با M1 Pro و M1 Max را طراحی و توسعه دهد.

اپل در جریان سال ۲۰۲۱ از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ با تراشه‌های M1 Max و M1 Pro رونمایی کرد و بسیاری از شرکت‌های رقیب خود، به خصوص شرکت اینتل که به تازگی همکاری را با آن را قطع کرده را نگران کرد. در گزارش اخیر آمده است که شرکت اینتل حالا تصمیم دارد تا دو سال دیگر برای رقابت با M1 Max آماده شود و محصولی قابل رقابت را تولید و آماده عرضه به بازار کند.

شرکت اینتل تصمیم دارد تا در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ این تراشه‌های نسل جدید را آماده عرضه کند. تراشه نسل ۱۵ اینتل قرار است به اندازه کامپیوترهای مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ امروزی قدرت داشته باشد و در عین حال مصرف انرژی بهبود یافته‌تری داشته باشد.

گفتنی است که شرکت اینتل در حال حاضر تراشه‌های Core i9 را توسعه داده است که از لحاظ قدرت پردازش جایگاه نسبتا بالاتری از M1 Max دارد، اما حقیقت این است که میزان مصرف و تولید حرارت این پردازنده از لحاظ عملکرد بسیار بالا است و باعث می‌شود تا دستگاه‌های مبتنی بر آن قدرت قابلیت حمل بسیار بالایی نداشته باشند.

تراشه‌های اینتل در طول چند سال گذشته صرفا با حدف افزایش قدرت پردازشی توسعه یافته‌اند. این در حالی است که شرکت اپل تصمیم گرفته تا تراشه‌هایی بهینه و کاربردی را با مصرف انرژی و تولید حرارت بهتر طراحی کند که امکان استفاده به صورت طولانی مدت با باتری بهینه را به کاربران می‌دهد.

در این میان مشخص شده که شرکت اینتل در تلاش است تا نواقص خود در رقابت با اپل برطرف کند و محصولی درخور رقابت را آماده عرضه کند. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت دو تا سه سال از اپل عقب مانده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420