لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صابون مایع به جای آیفون دست مشتری را گرفت!

صابون مایع به جای آیفون دست مشتری را گرفت!

یک زن اهل لندن اخیرا آیفون ۱۳ پرو مکس را از یک فروشگاه آنلاین سفارش داد و در عوض یک بطری حاوی صابون مایع برای شستشوی دست به قیمت یک دلار دریافت کرد.

گرچه اولین باری نیست که این‌گونه اتفاقات می‌افتد، اما این فرد به شکلی غیرقابل باور پول یک آیفون ۱۳ پرو مکس را پرداخت کرده و زمان دریافت سفارش خود با بسته‌ای حاوی بطری صابون مایع یک دلاری به جای گوشی هوشمند مواجه شده است.

بنابر گزارشی از وب سایت Wales Online، این زن ۳۲ ساله از اپراتور «اسکای موبایل» یک آیفون با قرارداد ۳۶ ماهه و به قیمت نهایی ۱۵۰۰ دلار خریداری کرده بود. وقتی که بسته را بعد از دو روز دریافت کرد، با ناامیدی یک بطری حاوی صابون مایع آبی رنگ به جای آیفون مشاهده کرد. او به رسانه‌ها گفت که در آن لحظه شوک کامل بوده و از طرف دیگر نیاز به یک گوشی جدید داشته است.

او همچنین اشاره کرده که بلافاصله بعد از دریافت بسته مایع صابون با اسکای موبایل تماس گرفته و این اپراتور گفته که در اولین فرصت به این موضوع رسیدگی می‌کند، در حالیکه پس از یک هفته هیچ تماسی با این مشتری نگون‌بخت گرفته نشده است.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که شخصی آیفون سفارش می‌دهد و در عوض محصولی کاملا نامربوط دریافت می‌کند. به عنوان مثال در ماه فوریه ۲۰۲۱، زنی در چین یک آیفون ۱۲ پرو مکس سفارش داد و به جای آن یک نوشیدنی ماست با طعم سیب دریافت کرد.

ماجرا از این قرار بود که این زن چینی برای خرید آیفون جدید از وب‌سایت رسمی اپل، مبلغ ۱۵۰۰ دلار پرداخت می‌کند و بعد از باز کردن بسته، متوجه یک نوشیدنی می‌شود. همچنین او گفت که بسته را مستقیما از پیک دریافت نکرده و آن را در یک قفسه در محل زندگی خود مشاهده و برداشته بود.

پلیس محلی نیز این مورد را به عنوان سرقت در نظر گرفت، گرچه مطمئن نبودند این تعویض در چه مرحله از تحویل صورت گرفته بود. اپل و خدمات پست اکسپرس تحقیقات خود را نیز شروع کردند. در نهایت مواردی مطرح شد که به شرکت پیک، کارکنان انبار اپل یا حتی اینکه این زن از یک وب سایت تقلبی کپی اپل خرید کرده، اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت