لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

دومین بتای آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل به‌تازگی دومین بتای آزمایشی آی او اس و آیپد او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که دو هفته بعد از انتشار اولین نسخه بتای آی او اس 15.4 بوده است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند دومین بتای آی او اس 15.4 را از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل و با نصب پروفایل مناسب روی آیفون یا آیپد خود، دانلود کنند. این شرکت همچنین هشدار می‌دهد که نسل پنجم آیپد پرو 12.9 اینچی و نسل سوم آیپد پرو 11 اینچی قادر به آپدیت دومین بتای آیپد او اس 15.4 از طریق IPSW نیستند و این مشکل در نسخه بعدی برطرف خواهد شد.

آی او اس و آیپد او اس 15.4 برخی تغییرات قابل ملاحظه‌ای را معرفی می‌کنند که از زمان انتشار آی او اس 15 تاکنون مشاهده شده است. در مدل‌های آیفون 12 و 13، گزینه‌ای برای استفاده از فیس آیدی هنگام پوشیدن ماسک وجود دارد که می‌تواند نواحی اطراف چشم‌ها را اسکن و شناسایی کند.

آیپد او اس 15.4، قابلیت یونیورسال کنترل را  ارائه می‌دهد که به مک او اس مانتری 12.3 متصل می‌شود.  این قابلیت بعد از نصب آپدیت‌ها به طور یکپارچه کار می‌کند و به سادگی قابل استفاده است، همچنین اجازه می‌دهد که چندین مک و آیپد از طریق یک نشانگر موس و کیبورد، کنترل شوند.

در این آپدیت 37 ایموجی جدید به همراه 14 کاراکتر ایموجی ارائه شده است که شامل مواردی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است.

قابلیت‌های دیگری که در این نسخه وجود دارد شامل پشتیبانی از پروموشن 120 هرتز برای اپلیکیشن انیمیشن‌ها روی مدل آیفون ۱۳ پرو، ارائه تاییدیه واکسن اتحادیه اروپا در اپلیکیشن والت، توانایی خاموش کردن اعلان‌ها برای خودکارسازی میانبرها، کنترل روشنایی کیبورد در بخش Control Center آیپد، ویجت اپل کارت، یادداشت‌های iCloud Keychain، پشتیبانی برای افزودن دامنه‌های ایمیل سفارشی به ایمیل آیکلود روی دستگاه و گزینه SharePlay در صفحه اشتراک‌گذاری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373