لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منتظر رونمایی از چهار مک M2 تا پایان سال ۲۰۲۲ باشید

منتظر رونمایی از چهار مک M2 تا پایان سال ۲۰۲۲ باشید

خبرهای مربوط به رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون سروصدای زیادی به پا کرده است و حالا یک شایعه جدید در این باره ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا دست‌کم چهار کامپیوتر مک M2 را تا پایان سال جاری میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار کند.

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ که در طول دو هفته گذشته شایعات زیادی را از فعالیت‌های اپل در سال ۲۰۲۲ مطرح کرده؛ در شماره جدید خبرنامه Power On ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی اقدام به رونمایی از دست‌کم چهار مک M2 کند.

این تحلیلگر ضمن تاکید بر شایعات گذشته خود مبنی بر برگزاری کنفرانس بهاری در ۸ مارس ۲۰۲۲ (برابر با ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ادعا کرده که در جریان این رویداد علاوه بر رونمایی از آیفون SE 3 و مدل جدید آیپد، دست‌کم یکی از چهار مدل جدید کامپیوترهای مک با پردازنده M2 نیز رونمایی خواهند شد.

بر اساس ادعای این تحلیلگر اپل احتمالا از مک بوک ایر ۱۳ اینچ ۲۰۲۲ با پردازنده M2 در جریان این رویداد رونمایی می‌کند. با این حال تا پایان سال جاری میلادی محصولاتی جدیدتر از جمله آیمک ۲۴ اینچ جدید با پردازنده M2، مک مینی و مک پرو نیز آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند شد. مارک گرومن ادعا کرده که ممکن است در جریان کنفرانس بهاری از آیمک ۲۴ اینچ با پردازنده M2 نیز رونمایی شود، اما در مورد این موضوع مطمئن نیست و ممکن است اپل رونمایی از این محصول را به تاریخی دیگر در سال ۲۰۲۲ میلادی موکول کند.

این تحلیلگر بر این باور است که اپل از همان ابتدای ۲۰۲۲ اقدام به رونمایی از تراشه M2 به عنوان سومین فاز از پروژه توسعه تراشه‌های اپل سیلیکون می‌کند و می‌خواهد به شکلی کاملا جدی این پروژه را به سرانجام برساند. دیدگاه مارک گورمن بر این اساس است که سال 2022 برای مدیران شرکت اپل بسیار حیاتی و حیثیتی است و اپل تصمیم دارد تا پروژه اپل سیلیکون را به تثبیت کامل برساند.

اپل در ژوئن 2020 و مشخصا در جریان کنفرانس WWDC این سال از پروژه اپل سیلیکون رونمایی کرد و اعلام کرد که تا پایان سال 2022 میلادی تمامی کامپیوترهای مک را با پردازنده‌های اختصاصی خودش رونمایی می‌کند. این شرکت در طول دو سال گذشته فاز‌های اول و دوم این محصولات را با تراشه‌های M1، M1 Pro و M1 Max پیش‌ برده است و تصمیم دارد تا در سال 2022 میلادی با رونمایی از تراشه M2 در کامپیوترهای مک تغییراتی بزرگ را در کامپیوترهای مک اعمال کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420