لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هفتم ژانویه ۲۰۰۲، اپل آیمک G4 با نمایشگر چرخان را معرفی کرد

هفتم ژانویه ۲۰۰۲، اپل آیمک G4 با نمایشگر چرخان را معرفی کرد

اپل روز هفتم ژانویه سال ۲۰۰۲، آیمک G4 را معرفی کرد که طراحی منحصر به فردی داشت و مجهز به نمایشگر تخت نصب شده روی دسته قابل تنظیم بود و این دسته به یک پایه نیم‌کره‌ای برای قرار گرفتن اجزا داخلی مثل هارد دیسک و مادربرد به جای پنل ال سی دی کامپیوتر متصل بود.

آیمک G4 لقب گل آفتابگردان گرفته بود و به عنوان یک کامپیوتر همه کاره و به دلیل داشتن نمایشگر تخت متصل به یک بازو که به اطراف می‌چرخد، در زمان خود بسیار نوآورانه محسوب می‌شد.

استیو جابز مدیر عامل سابق اپل در بیانیه مطبوعاتی برای معرفی آیمک G4 گفت که نمایشگر CRT، دیگر یک چیز از رده خارج شده و تاریخ مصرف آن‌ تمام شده است. او اشاره کرد که با پردازنده‌های قدرتمند G4 و سوپردرایو، هر کسی با قیمت مناسبی می‌تواند دی وی دی و سی دی‌های شخصی‌سازی شده خود را رایت کند.

ویژگی‌های کلیدی آیمک G4 شامل یک نمایشگر ال سی دی تخت ۱۵ اینچی، پردازنده‌های ۷۰۰ یا ۸۰۰ مگاهرتزی powerPC G4،  سوپردرایو ساخته شده داخل پایه برای CD/DVDs، یک هارد دیسک ۶۰ گیگابایتی، رم یک گیگابایت، دو پورت فایروایر و پنج پورت USB است. ناگفته نماند تا انتهای سال ۲۰۰۳، اپل نمایشگرهای بزرگتر ۱۷ و ۲۰ اینچ را عرضه کرد.

جیسون اسنل، گزارشگر قدیمی اپل در بررسی سال ۲۰۰۲ خود برای مجله Macworld، آیمک G4 را به عنوان «چیزی کمتر از پیروزی نیست» توصیف کرد.

لازم به ذکر است که آیمک G4 مجهز به کیبورد، موس و بلندگوهای اپل با کیفیت بالا و سیستم عامل های مک او اس ۹ و مک او اس ایکس بود.

اپل آیمک G4 را با قابلیت تنظیم لامپ رومیزی تبلیغ و آن را iLamp نامید. در تبلیغی دیگر نشان داده شد که دستگاه به هر حرکت یک رهگذر در خیابان واکنش می‌دهد، همچنین وقتی رهگذر زبان خود را بیرون آورد، آیمک نیز با باز کردن درایو نوری خود پاسخ می‌دهد که به آن «گل آفتابگردان» گفته شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427