لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید آی او اس ۱۵ سین شدن پیام‌ها را نشان‌ می‌دهد

باگ جدید آی او اس ۱۵ سین شدن پیام‌ها را نشان‌ می‌دهد

برخی کاربران که آی او اس ۱۵ را روی آیفون خود نصب کرده‌اند، وجود یک باگ امنیتی را گزارش داده‌اند که نشان می‌دهد در اپلیکیشن آی‌مسیج، پیام‌های سین شده علیرغم غیرفعال بودن تنظیمات مربوط به آن، نشان داده می‌شوند.

در آی او اس، با فعال بودن تنظیمات نمایش پیام‌های سین شده از طریق Settings -> Messages -> Send Read Receipts، متن ارسال شده با مشاهده مخاطب به پیام خوانده شده تغییر می‌یابد، بنابراین حتی پیام سین شده دارای پاسخی نباشد،با یک فیدبک همراه خواهد بود. گفتنی است این تنظیمات در سرتاسر دستگاه‌های اپل دارای اپل آیدی مشترک، همگام‌سازی می‌شوند.

طی چند سال گذشته، گزارش‌های پراکنده‌ای از بی‌نظمی تنظیمات کاربر در آی‌مسیج وجود داشته است، اما طبق گفته‌های گلن فیشمن از مجله Macworld، به نظر می‌رسد این باگ دوباره ظاهر شده و این‌بار شامل عده زیادی از کاربران آخرین نسخه آی او اس ۱۵ می‌شود.

برخی کاربران اشاره کرده‌اند که با ری استارت دستگاه این مشکل حداقل به طور موقتی رفع می‌شود، اما هنوز هیچ راه حل دائمی برای آن ارائه نشده است. احتمالا اپل با انتشار آپدیت سیستم عامل آی او اس در آینده، تغییری در نحوه عملکرد این ویژگی ایجاد خواهد کرد.

اپل سال‌ها است که برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران خود تلاش می‌کند و در آخرین انتشار آی او اس، این قابلیت را با جنجال زیادی در اپلیکیشن‌های شخص ثالث ارائه کرده است. با وجود همه محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های اپل، اما این شرکت در برخی موارد مثل این باگ همچنان عامل نقض حریم خصوصی کاربران می‌شود.

هرچند که این شرکت با انتشار آپدیت‌هایی به رفع باگ‌های موجود خواهد پرداخت، ولی ایجاد این نابسامانی می‌تواند بر اعتماد کاربران این پلتفرم قدرتمند تاثیر بگذارد. اپل احتمالا با عرضه یک آپدیت کوچک این مشکل را برای کاربران حل خواهد کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420