Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آیمک پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد

آیمک پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد

اپل در حال کار کردن روی نسخه بازطراحی شده آیمک با صفحه نمایش بزرگ‌تر برای سال ۲۰۲۲ است که نسخه پیشرفته آن با عنوان آیمک پرو از آیمک ۲۴ اینچی عرضه شده در سال ۲۰۲۱، متمایز خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود آیمک جدید مجهز به تراشه M1 پرو یا M1 مکس و نمایشگر مینی ال ای دی باشد که با طراحی به‌روز شده در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شده است

طراحی

بنابر افشاگری Dylandkt، طراحی آیمک جدید مشابه آیمک ۲۴ اینچی و آیمک پرو Display XDR خواهد بود که دارای حاشیه‌های مشکی و بسیار باریک است.

نمایشگر

همانند مدل‌های مک بوک پرو ۲۰۲۱، آیمک نسل جدید مجهز به یک نمایشگر مینی ال ای دی برای ایجاد رنگ‌های درخشان‌تر، مشکی عمیق تر و HDR پیشرفته خواهد بود و با استفاده از فناوری نمایشگر ProMotion، می‌تواند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ایجاد کند.

آیمک پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد

رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می‌تواند گیم‌پلی روان‌تر و پیمایش در اپلیکیشن‌ها را شبیه سافاری ارائه دهد، به‌علاوه انیمیشن‌های عمومی در سرتاسر مک او اس را بهبود خواهد بخشید.

برخی شایعات نشان می‌دهد که نمایشگر آیمک جدید بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ خواهد بود، در حالی که راس یانگ تحلیلگر در زمینه صنعت نمایشگر گفته که احتمالا اندازه دستگاه جدید همان ۲۷ اینچ است.

بنابر ادعای Dylandkt، اپل فیس آیدی را به طور آزمایشی برای آیمک پرو به کار برده، اما این قابلیت هنوز تایید نشده و معلوم نیست در دستگاه جدید استفاده بشود.

پورت‌ها

پیش‌بینی می‌شود آیمک ۲۰۲۲ مجهز به پورت‌های تاندربولت/ USB-C، شیار کارت SD و یک پورت HDMI همانند مک بوک پرو باشد. ممکن است اپل همانند آیمک ۲۴ اینچی، یک پورت اترنت در آداپتور برق تعبیه کند.

 تراشه‌های M1 پرو و مکس

اپل احتمالا آیمک پرو ۲۰۲۲ را با یک پیکربندی رده بالا به همراه استفاده از تراشه‌های قدرتمند M1 پرو و مکس عرضه خواهد کرد. تراشه M1 پرو و مکس مجهز به پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای، M1 پرو دارای ۱۶ هسته گرافیکی و M1 مکس دارای ۳۲ هسته گرافیکی است.

نام‌گذاری

اپل احتمالا آیمک جدید را با عنوان آیمک پرو عرضه خواهد کرد که می‌تواند مطابق با مک بوک پرو و آیپد پرو باشد. نام آیمک پرو، آیمک ۲۷ اینچی را از آیمک ۲۴ اینچی متمایز می‌‌کند و مشخص است که همانند مک بوک پرو از تراشه پرو استفاده خواهد کرد.

قیمت‌گذاری

پیش‌بینی می‌شود که آیمک پرو ۲۰۲۲ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه و یک SSD 512 گیگابایت، با قیمت ۲۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه

آیمک پرو جدید که احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۲ یا قبل از کنفرانس WWDC عرضه خواهد شد، احتمالا جایگزین آیمک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل فعلی خواهد بود که آخرین مدل مک با پردازنده اینتل است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420