لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییتر به کارکنان خود مک بوک پرو ۲۰۲۱ می‌دهد

توییتر به کارکنان خود مک بوک پرو ۲۰۲۱ می‌دهد

توییتر، مک بوک پرو رده بالا ۲۰۲۱ با تراشه M1 مکس را در اختیار  مهندسین فعال در توسعه اپلیکشن اندروید و آی او اس شرکت خود قرار داده است، شرکت مذکور به این ترتیب علاوه بر پیشرفت توسعه اپلیکیشن‌ها، پذیرش مک‌های اپل سیلیکون را در شرکت خود گسترش داده است.

اخبار جدیدی توسط John Szumski کارمند ارشد توییتر در بخش توسعه اپلیکیشن موبایل منتشر شده است. او در توییتی گفته که این شرکت برای همه مهندسین پلتفرم‌های اندروید و آی او اس خود، مک بوک پروهای رده بالا را ارائه خواهد کرد.

Szumski اضافه کرد که در مقایسه با مک‌های اینتل که در حال حاضر در این شرکت استفاده می‌شوند، مک‌های اپل سیلیکون جدید با عملکرد بهبود یافته برای توسعه اپلیکیشن توییتر، پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

یک مهندس توییتر که در شبکه اجتماعی Reddit مشغول است، احساس مشابه‌ای را درباره عملکرد قابل ملاحظه مک اپل سیلیکون جدید به اشتراک گذاشته است. این مهندس که نام او Jameson است گفت که مک بوک پرو ۲۰۲۱ می‌تواند زمان ساخت اپلیکیشن را در ردیت تا ۵۰ درصد کاهش داده و بهره‌وری تامل برانگیزی را برای مهندسین این شرکت فراهم کرده است.

او گفت برای یک تیم ۹ نفره، بالغ بر ۳۲ هزار دلار برای خرید مک بوک‌های جدید هزینه شده که ۱۰۰ هزار دلار در بهره‌وری سال ۲۰۲۲ صرفه‌جویی خواهد شد.

اپل وعده بهبودهای پیشرفته‌ای را برای توسعه دهندگان با عرضه تراشه‌های اپل سیلیکون M1 پرو و مکس داده است. مطابق آزمایش‌هایی که این شرکت انجام داده، پردازنده ۱۰ هسته‌ای با چیپ‌های M1 پرو و مکس در مک بوک پرو ۱۶ اینچی در مقایسه با مک بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده اینتل i9 با  ۸ هسته‌، سرعت ساختن Xcode را 3.7 برابر بیشتر کرده است.

اپل می‌گوید به لحاظ بهره‌وری انرژی و عمر باتری، تراشه‌های جدید به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که با یک بار شارژ باتری تا چهار برابر کد بیشتری را در Xcode اجرا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420