لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو همچنان با اپل همکاری می‌کند

جانی آیو همچنان با اپل همکاری می‌کند

جانی آیو، مدیر سابق تیم طراحی صنعتی اپل به تازگی مصاحبه‌ای را با Vogue انجام داده و طی آن اعلام کرده که همچنان با اپل همکاری می‌کند.

در جریان این مصاحبه جانی آیو در مورد استیو جابز، ادامه همکاری با اپل و پوشیدنی‌های هوشمند سخن به میان آورده است. او تاکید کرده که هنوز با اپل همکاری می‌کند و قرار است برای محصولات آینده این شرکت نیز طراحی‌های ویژه را ارائه دهد. البته آیو جزئیاتی از نوع همکاری و پروژه‌های خود با اپل را مشخص نکرده است و معلوم نیست که با تیم طراحی کدام یک از محصولات اپل همکاری می‌کند. جانی آیو اعلام کرده که در کنار اپل با شرکت‌های زیادی نظیر Airbnb، آمازون، فراری و Moncler نیز همکاری کرده است.

در ادامه این مصاحبه مدیر سابق اپل در مورد فناوری پوشیدنی‌های هوشمند نیز سخت گفته است و اعلام کرده که انتظار دارد تا فناوری این محصولات در آینده نزدیک به نقطه عطف بزرگی برسد. پوشیدنی‌های هوشمند از دیدگاه جانی آیو ابزارهایی هستند که فناوری را به بدن انسان متصل می‌کنند و آینده دنیای محصولات هوشمند در وجود آن‌ها نهفته است.

او البته تاکید کرده که هیچ شکی ندارد که بسیاری از این محصولات به زودی محو خواهند شد و همه آن‌ها را فراموش می‌کنند، اما برخی از این محصولات آینده فناوری را به دوران پس از آیفون و تلفن‌های هوشمند هدایت می‌کنند.

او همچنین اعلام کرده که پوشیدنی‌های هوشمند به زودی زیر پوست بدن افراد متصل خواهند شد و امکاناتی خاص را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

جانی آیو معمولا طی مصاحبه‌های خود استیو جابز را ستایش می‌کند و در این مصاحبه نیز اشاره‌ای کوچم به او کرده و اعلام کرد که از دیدگاه جابز آیپاد سرآغازی برای دنیای متفاوت خواهد بود و آنچه امروز به عنوان تلفن‌های هوشمند ساعت‌های هوشمند می‌شناسیم، همگی مشتقاتی از همان محصول اولیه به حساب می‌آیند که ایده اصلی آن را جابز داده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373