لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت کاربران از باگ Memory Leak  در مک او اس مانتری

شکایت کاربران از باگ Memory Leak  در مک او اس مانتری

اخیرا برخی کاربران با باگ Memory Leak  در مک او اس مانتری مواجه شده‌اند که موجب می‌شود پردازش مک او اس یا اپلیکیشن خاصی در پس زمینه باقی مانده و میزان غیر طبیعی از حافظه یا رم را مصرف ‌کند.

به نظر می‌رسد که نمی‌توان مشخص کرد دقیقا چه مک‌هایی تحت تاثیر این باگ در مک او اس مانتری هستند، ولی مشخصا طیف وسیعی را در بر گرفته که حتی شامل مدل‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌شود.

گزارش‌هایی در توییتر، شبکه اجتماعی ردیت و انجمن‌های پشتیبانی اپل از طرف کاربران منتشر شده که با این هشدار در سیستم خود مواجه شده‌اند، «حافظه اپلیکیشن تمام شده» یا اپلیکیشن‌های خاصی در حال مصرف مقادیر زیادی رم در Activity Monitor هستند.

برخی گزارش‌ها، این باگ را به بخش کنترل سنتر در مک او اس نسبت داده‌اند، از آنجا که یک یوتیوبر اسکرین‌شاتی از کنترل سنتر در حال استفاده از ۲۰ گیگابایت رم در مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه M1 مکس خود را به اشتراک گذاشته است. سایر کاربران تجربیات مشابه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

بخش دیگری از این گزارش‌ها به موزیلا فایرفاکس اشاره کرده‌اند که در توییتر منتشر شده و کاربری نشان داده که فایر فاکس حجم زیادی از حافظه به اندازه ۸۰ گیگابایت را اشغال کرده است.

به جز فایرفاکس و کنترل سنتر، گزارش‌های گسترده‌ای در سرتاسر پلتفرم‌های مختلف نشان می‌دهند که باگ شایع‌تری شامل « حافظه اپلیکیشن سیستم شما تمام شده است» مشاهده می‌شود.

ظاهرا پنجره پاپ آپ به کاربر نشان می‌دهد که علیرغم کمترین استفاده از مک، میزان قابل توجهی حافظه استفاده می‌شود. در موارد دیگر، برخی از کاربران نشان داده‌اند با ری‌استارت کردن مک، مشکل برطرف می‌شود؛ ولی برخی دیگر می‌گویند که بعد از مدت کوتاهی پاپ آپ دوبار ه ظاهر می‌شود.

گزارش جدید دیگری اخیرا منشتر شده که می‌گوید آپدیت مک او اس مانتری در حال آسیب رساندن به مک‌های قدیمی‌تر است.

به دلیل مشکلاتی که با مک او اس مانتری پیش آمده، توصیه می‌شود کاربرانی که مک آن‌ها دارای نسخه مک او اس بیگ سور است تا آپدیت نسخه دوم صبر  کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420