لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک آسیب‌پذیری امنیتی در بازی New World وارد شده است

یک آسیب‌پذیری امنیتی در بازی New World وارد شده است

اخیرا یک یک آسیب پذیری امنیتی در بازی New World کشف شده که البته آسیب جدی به حساب نمی‌آید و بازیکنان آن را دست‌مایه خنده و سرگرمی کرده‌اند.

New World، اولین MMORPG بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره استودیوی بازی سازی آمازون، راه‌اندازی موفقی داشته ولی اکنون برخی بازیکنان باگ‌هایی را در آن کشف کرده‌اند. یکی از این باگ‌ها شامل تزریق کد HTML به طور مستقیم در چت عمومی بازی است که برای گیمر بازی موقتا از دسترس خارج می‌شود.

یک توتیوبر گزارش کرده که موضوع داغی در شبکه اجتماعی Reddit مربوط به ایجاد یک آسیب پذیری امنیتی در بازی New World با چت متنی وجود دارد.

معمولا در بازی‌های آنلاین چند نفره یک چت متنی وجود دارد تا گیمرها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اما ظاهرا یک کد HTML در چت متنی New World وارد شده است.

اکنون این اتفاق دست‌مایه تفریح و سرگرمی بازیکنان شده است، به طوری که گیمرها از HTML برای پیوند دادن تصاویر بزرگ شده به چت جهانی استفاده کرده و هر کسی می‌تواند تصادفی تصویر یک سوسیس را در حال بازی مشاهده کند.

هکرهایی که این آسیب پذیری را در HTML ایجاد کرده‌اند، با تزریق تصاویر کدگذاری شده می‌توانند گیمرهایی که روی کلمه یا تصویر خاصی متوقف می‌شوند را از بازی خارج کنند.

بنابر گزارش این یوتیوبر، این اولین باری نیست که چنین مشکلی در MMORPG اتفاق می‌افتد، زیرا در بازی World of Warcraft سابقا باگ مشابهی ایجاد شد. این اشتباه ظاهرا مربوط به برنامه‌نویسی و قابل رفع بود، گرچه نباید از ابتدا ایجاد می‌شد.

هنگامی که بازی New World در سپتامبر منتشر و در دسترس بازیکنان قرار گرفت، به سرعت به یک بازی آنلاین محبوب تبدیل شد. بازیکنان به قدری مشتاق امتحان کردن این بازی جدید بودند که صف‌ها به انتظار یک ساعته تبدیل شده و آمازون مجبور به دو برابر کردن سرورها شد.

با گذشت هفته‌ها، باگ‌ها هر چه بیشتر نمایان شدند و طیف وسیعی از آسیب پذیری‌ها نشان داده شد. گفتنی است که باگ HTML با نشان دادن تصویر یک سوسیس شناور، بیشتر برای بازیکنان آزار دهنده است و به نظر نمی‌رسد که آسیب جدی امنیتی یا خطر اطلاعاتی برای بازیکنان باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420