لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 گزارش کاربران از مشکل اتصال مک او اس مانتری با هاب USB

 گزارش کاربران از مشکل اتصال مک او اس مانتری با هاب USB

بنابر برخی گزارش‌های آنلاین منتشر شده،  کاربران اخیرا مشکلات مربوط به اتصال دستگاه مبتنی بر مک او اس مانتری با هاب USB و حتی سایر دستگاه‌های مجهز به USB را تجربه کرده‌اند.

گزارش‌های متعدد دیگری در شبکه اجتماعی Reddit، تالا گفتمان توسعه‌دهندگان اپل و بخش پشتیبانی وب‌سایت رسمی شرکت اپل درباره مشکل اتصال مک او اس مانتری با هاب USB منتشر شده است. در برخی موارد، کاربران می‌گویند که پورت‌های USB 3.0 در هاب آن‌ها از زمان ارتقا سیستم عامل به مانتری، کار نمی‌کند، در حالی که HDMI، USB-C و سایر پورت‌های هاب، طبق انتظار کار می‌کنند.

در سایر گزارش‌های کاربران که به صورت آنلاین نشان داده می‌شوند، هاب‌های USB اصلا کار نمی کنند. یک کاربر  Reddit با عنوان Flyersny81 تجربه خود را این‌گونه بیان می‌کند:

 هاب USB-C من با این آپدیت مشکل دارد، پورت HDMI متصل به نمایشگر دوم من روی هاب کار می کند، ولی هیچ‌یک از پورت‌های USB3 کار نمی‌کنند. با پشتیبانی اپل تماس گرفته‌ام و آن‌ها گفتند با یک هاب مورد تایید اپل امتحان کنید. من یکی را که در کیفم داشتم امتحان کردم و دو پورت HDMI و USB3 روی آن کار کرد. وقتی هاب آمازون را استفاده کردم، اتصال با مشکل مواجه شد. پشتیبانی اپل گفت افراد زیادی از این مشکل شکایت کرده‌اند که در آپدیت بعدی برطرف می‌شود.

در موارد دیگر، هاب‌های USB به جز پورت برق، با بقیه کار می‌کنند. در برخی دیگر از گزارش‌ها، اتصال برای نمایشگرهای اضافی کار نمی‌کند که بر انتقال برق هم تاثیر می‌گذارد.

اکثر گزارش‌ها از کاربران مک‌های مجهز به تراشه M1 بوده؛ اما برخی دیگر همین مشکل را با مک‌های اینتل گزارش کرده‌اند. بر مبنای بحث‌های بین کاربران، مشکلات USB مطرح شده در نسخه اولیه بتا مانتری رخ داده، می‌تواند به دلیل یک باگ قدیمی باشد که اپل آن را برطرف نکرده است. توصیه شده که تا برطرف شدن این باگ توسط اپل، کاربران از ارتقا سیستم عامل خود به مانتری خودداری کنند.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420