لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسما خود را یک شرکت گیمینگ خواند

اپل رسما خود را یک شرکت گیمینگ خواند

شرکت در جریان گرازش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۱ رسما خود را به عنوان یک شرکت گیمینگ عنوان کرد که تصمیم دارد تا به شکلی جدی با مایکروسافت، سونی و نینتندو رقابت کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری‌های مختلف، شرکت اپل در جریان کنفرانس روز جمعه که در حال توضیح در مورد فروش محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود بود، رسما خود را به عنوان یک شرکت گمینگ عنوان کرد که تصمیم دارد تا با غول‌های این صنعت رقابت کند.

اپل اعلام کرده که در حال حاضر گیم یکی از پردرآمدترین بخش‌های این کمپانی بوده است و در جریان سه ماهه گذشته این شرکت موفقیت‌های بسیار زیادی در زمینه جذب مخاطب برای سرویس‌هایی نظیر اپل آرکید و موراد دیگر داشته است. در این میان شرکت اپل در تلاش است تا با بزرگ‌‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه رقابت کند.

شرکت اپل در جریان کنفرانس بهار ۲۰۱۸ از اپل آرکید رونمایی کرد و نزدیک به چند ماه بعد این محصول را آماده عرضه به کاربران کرد. اپل از آن زمان تاکنون درآمد بسیار زیادی در زمینه فروش بازی‌های گیمینگ تجربه کرده است و تصمیم دارد تا حالا به شکلی جدی‌تر در این زمینه فعالیت کند.

بر اساس اسناد منتشر شده در دادگاه میان اپل و اپیک گیمز مشخص شده که ۷۰ درصد از کل درآمد اپ استور از بازی‌های ارائه شده در این فروشگاه نرم افزاری بوده است و شرکت اپل از همین حالا نیز بخش عظیمی از فروش خود را مدیون بازی‌های ویدیویی عرضه شده در دستگاه‌های مختلف است. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا به شکلی جدی در این صنعت فعالیت کند و احتمالا در آینده نزدیک محصولات بیشتری را آماده عرضه کند.

با وجود این گزارش هنوز معلوم نیست که آیا شرکت اپل تصمیم به عرضه یک کنسول بازی اختصاصی دارد یا همچنان روی عرضه محصولات خود در اپل تی وی، آیفون، آیپد و مک پافشاری خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420