لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اظهارات مدیران اپل در مورد عدم ارائه فیس آیدی و نمایشگر لمسی در مک

اظهارات مدیران اپل در مورد عدم ارائه فیس آیدی و نمایشگر لمسی در مک

تام بورگر و جان ترنوس یکی از مدیران شرکت اپل در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال در مورد عدم ارائه سیستم احراز هویت فیس ایدی و نمایشگر لمسی در کامپیوترهای مک توضیح داد.

عدم ارائه فیس آیدی با وجود گنجانده شدن ناچ در کنار اینکه اپل سال‌ها است که حتی کمترین تلاشی برای توسعه نمایشگرهای لمسی در کامپیوترهای مک نکرده، از جمله مهم‌ترین انتقادهایی است که کاربران و طرفداران محصولات اپل به سری‌های جدید مک دارند. این موضوع تاجایی پیش رفت که تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل و کریگ فدریگی مدیر تیم توسعه نرم افزار این کمپانی در مصاحبه‌هایی جداگانه در طول سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بارها به این موضوع اشاره کرده بودند که هرگز کامپیوترهای مک مجهز به نمایشگرهای لمسی نخواهند شد.

حتی پس از عرضه مک بوک‌های ۲۰۲۱ با تراشه‌های جدید، شرکت اپل روند کلی طراحی این محصولات را تغییر داد، اما همچنان مک بوک‌ها فقط و فقط با ماوس، ترک‌پد و کیبورد کار می‌کنند.

از طرف دیگر مک بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ هر دو دارای یک ناچ شبیه آیفون‌ها شده‌اند که البته در آن‌ها هیچ یک از سنسورهای کاربردی فیس آیدی قرار داده نشده است.

در بخشی از مصاحبه اخیر، تام بورگر مدیر بازاریابی مک و آیپد در اپل چنین توضیح داده است:

وقتی به لپ تاپی با یک ناچ بزرگ نگاه می‌کنم، شاید از خودم  بپرسم که چرا نباید قفل آن را با صورتم باز کنم که خوب! پاسخ این سوال ساده است: چرا که در زمانی که لپ تاپ را باز می‌کنم همچنان دستم روی لپ تاپم قرار دارد و تاچ آیدی در این شرایط کاربردی‌تر است.

از طرف دیگر، جان ترونوس نیز توضیحات جالبی را برای عدم تمایل اپل برای ارائه نمایشگر لمسی در مک بوک‌ها ارائه داده است:

ما از همین حالا نیز بهترین کامپیوتر لمسی را با وجود آیپد‌ها ارائه داده است و کاملا برای این کار بهینه‌سازی شده است. و اما مک به طور کامل برای ورودی‌های غیرمسقیتم [ماوس، ترک‌پد و کیبورد] بهینه‌سازی شده است.  ما دلیلی برای تغییر در این رویه نمی‌بینیم.

تام بورگر در پایان با وجود تمامی این استدلال‌ها اعلام کرده که شرکت اپل به نظرات کاربران اهمیت می‌دهد که این موضوع از طرف برخی از کاربران به عنوان ادعای متناقض شناخته شده است:

ما به صورت مداوم به مشتریانمان و نظرات آن‌ها اهمیت می‌دهیم و با خط تولید جدید مک بوک پرو‌ها ما تصمیم گرفتیم تا تغییراتی بزرگ، به همان اندازه که همیشه انجام می‌دهیم را اعمال کنیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420