لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک اکنون در پلی استیشن ۵ اجرا می‌شود

اپلیکیشن اپل موزیک اکنون در پلی استیشن ۵ اجرا می‌شود

اپل و سونی اخیرا اعلام کردند که اپلیکیشن اپل موزیک اکنون روی کنسول پلی استیشن ۵ موجود شده و به عنوان یک سرویس رسمی پخش موزیک روی سیستم پلی استیشن به اسپاتیفای ملحق می‌شود.

اپل موزیک با پلی استیشن ۵ به طور کامل ادغام شده و از پخش موسیقی پس زمینه حین بازی، موزیک ویدیوی با کیفت 4K و دسترسی به لیست کامل اپل موزیک پشتیبانی می‌کند.

برای شروع استفاده از اپل موزیک در پلی استیشن ۵، کاربران باید ابتدا اپل موزیک را از طریق پخش رسانه در کنسول دانلود کنند و سپس وارد حساب کاربری خود شوند. گرچه اپلیکیشن اپل تی وی روی کنسول PS4 و PS5 موجود است اما اپلیکیشن اپل موزیک صرفا برای کنسول پلی استیشن ۵ ارائه شده است.

پشتیبانی از کنسول PS5 شامل قابلیت‌های کامل از جمله دسترسی به لیست پخش اپل موزیک، ایستگاه‌های رادیویی و آهنگ‌های پیشنهادی است.

پخش کننده‌ها مجهز به قابلیت مولتی تسک هستند که به موزیک، موزیک ویدیو و موزیک پس زمینه اجازه پخش می‌دهند. پخش صدا طی بازی از طریق فشار دادن بر دکمه PS روی دسته دوال سنس و باز کردن تنظیمات Music قابل کنترل است.

اپل موزیک پشتیبانی از پلتفرم‌های شخص ثالث را به تدریج توسعه می‌دهد، زیرا هدف آن رقابت شدید با اسپاتیفای، پیشرو سرویس‌های استریم موسیقی است.

اپل موزیک در دستگاه‌های اپل، گوشی‌های اندروید، بلندگوهای Amazon Echo، Sonos، بلندگوهای Google Nest، تلوزیون‌های منتخب سامسونگ و سایر موارد موجود است.

سونی در بیانیه‌ای ذکر کرده که پلی استیشن، اولین کنسول بازی است که اپلیکیشن اپل موزیک به آن اضافه شده است، احتمالا اپل قصد دارد در آینده این سرویس پخش موسیقی را در کنسول‌های دیگری نظیر ایکس باکس ارائه کند.

گفتنی است که اپل از اوایل امسال مشغول کار روی برنامه‌های جدید پادکست و اپل موزیک برای ارائه در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت بوده که ممکن است در ایکس بکس و ویندوز منتشر شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت