لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران از ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ به شدت ناراضی هستند

کاربران از ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ به شدت ناراضی هستند

بر اساس گزارش‌های متعدد منتشر شده توسط کاربرانی که مک بوک پرو ۲۰۲۱ را خریداری کرده‌اند رابط کاربری سیستم عامل مک او اس مانتری در بخشی از موارد به هیچ وجه با طراحی این محصول سازگاری ندارد و همین موضوع باعث نارضایتی آن‌ها شده است.

بر اساس این گزارش منوبار بخش بالایی در برخی از موارد، بخصوص در زمانی که کاربر از نرم افزارهای دارای ویجت در بخش منو بار استفاده می‌کند محتوا را به درستی نشان نمی‌دهد و همین موضوع باعث شده تا کاربران از ناچ ناراضی باشند.

در اغلب موارد ناچ صرفا روی بخشی از منو بار قرار می‌گیرد که هیچ محتوایی قرار نیست روی آن نشان داده شود. اما این بریدگی بالای نمایشگر در زمانی که کاربران بخواهند از نرم افزارهای متعدد دارای آپشن‌های زیاد استفاده کنند یا نرم افزارهایی که ویجت روی بک گراند و منو بار قرار می‌دهند مشکل بسیار بزرگی پیش می‌آید.

یکی از یوتیوبرهای فعال در حوزه فناوری به نام Quinn Nelson اعلام کرده که این موضوع بسیار آزاردهنده است و ویدیو‌های منتشر شده از او در یوتیوب و شبکه اجتماعی توییتر بسیار بازدید داشته است. ادعای منتشر شده از طرف او خیلی سریع با واکنش‌های متعدد همراه شده و بسیاری از کاربران این موضوع را موجب نارضایتی خود از مک بوک پرو ۲۰۲۱ عنوان کرده‌اند.

اپل در طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۱ تغییرات زیادی را اعمال کرده است. یکی از تغییراتی که این شرکت در طراحی مک بوک‌های جدید اعمال کرده مربوط به تعبیه ناچ در بالای نمایشگر تمام صفحه می‌شود که بسیاری ازکاربران را از خود ناراضی کرده است. با این حال سبیاری از افراد بر این باور هستند که این موضوع به زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری می‌تواند محدودیت‌های ایجاد شده اخیر را برطرف کند. این کاربران اعلامن کرده‌اند که کاربران به زودی با این بریدگی نیز کنار خواهند آمد و به آن عادت خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420