لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپل تا پیش از پایان یافتن سه ماهه آخر ۲۰۲۱ اوج خواهد گرفت

درآمد اپل تا پیش از پایان یافتن سه ماهه آخر ۲۰۲۱ اوج خواهد گرفت

تحلیلگران اقتصادی بر این باور هستند که درآمد اپل تا پیش از پایان سه ماهه آخر ۲۰۲۱ اوج زیادی خواهد گرفت؛ اما در این میان زمان نقشی بسیار کلیدی دارد.

این تحلیلگران اعلام کرده‌اند که به آیفون ۱۳ و فروش بسیار بالای آن در فصل تعطیلات کریسمس و بلک فرایدی بسیار امیدوار هستند و از این بابت دیدگاهی خوش‌بینانه دارند.  البته این موضوع سابقه تاریخی در شرکت اپل دارد و معمولا در سه ماهه چهارم هر سال شرکت اپل علاوه بر رونمایی از آیفون جدید، با موجی از سطح تمایل به ارتقای تلفن‌های هوشمند مواجه می‌شود و بسیاری از کاربران تصمیم به خرید مدل‌های جدید این تلفن هوشمنتد می‌گیرند. این موضوع در بازه زمانی عرضه آیفون ۵ و آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ در اوج خود بود و همین موضوع باعث شد تا اپل به یک شرکت مهم در صنعت فناوری تبدیل شود.

در این میان وب سایت Yaho Finance اعلام کرده که بسیاری از تحلیلگران درآمند اپل را بسیار بالا پیش‌بینی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که درآمد این شرکت از ۶۴.۷ میلیارد دلار به ۸۴.۸۵ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت و این شرکت درآمدبسیار زیادی در زمینه عرضه آیفون‌های جدید به دست خواهد آورد.

البته این موضوع با توجه به دیدگاه تحلیلگران شدیدا به زمان‌بندی درست و عملکرد اپل و شرکای تجاری آن در این بازه مربوط است. اپل باید بتواند در زمان تعیین شده آیفون ۱۳ را با تیراژ بسیار بالا تولید کند و در صورت موفقیت در این زمینه می‌تواند به یکی از بازیگران کلیدی در زمینه تولید محصولات الکترونیکی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شود و جایگاه خود را بهبود و تثبیت کند.

در این میان شرکت اپل با چالش عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار مواجه شده است و عرضه آیفون ۱۳ و محصولات زیرشاخه آن بسیار محدودتر از آنچیزی است که در بازار جهانی کاربران را به خرید این محصولات واداشته است. بر این اساس تحلیلگران اقتصادی بر این باور هستند که در صورت موفقیت شرکت اپل در زمینه تولید انبوه آیفون‌های جدید به میزان قابل قبول این شرکت می‌تواند درآمد خود را نزدیک به بیست میلیارد دلار افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420